برگزاری همایش اساتید بسیجی دانشگاه های مازندران در دانشگاه

۰۴ آذر ۱۳۹۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۳۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۷
برگزاری همایش اساتید بسیجی دانشگاه های مازندران در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، همایش اساتید بسیجی دانشگاه های استان مازندران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم دکتر عسکر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به مناسبت هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و شهدای هسته ای را گرامی داشت و گفت: بسیجیان با نثار خونشان نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند و شهدای علم و فناوری به نظام جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
ایشان دستاوردها ی سیاسی اخیر را مرهون تدابیر ارزشمند مقام عظمای ولایت و مقاومت و ایستادگی ملت شریف ایران دانست.
در ادامه دکتر صلاحی رییس سازمان بسیج اساتید کشور به عنوان سخنران کلیدی این مراسم ضمن تشکر از رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و رؤسای دانشگاه ها و اساتید در خصوص تاریخچه توافق نامه ی ایران و 1+5 گفت و اظهار داشت: آمریکا سه هدف اصلی دارد: اول تسلط بر منابع انژری، دوم مهار قدرت های اسلامی و سوم مهار قدرت های رقیب اقتصادی. که اگر به دو هدف اولش برسد هدف سوم خود به خود به دست می آید.
رییس سازمان بسیج اساتید کشور به رشد علمی ایران که 11 برابر رشد متوسط دنیاست اشاره کرد و گفت: در ظرف مدت سه سال ایران فضایی و هسته ای شد و دانش هسته ای ایران کاملا بومی است و به حدی گسترده شده است که هیچ حمله ای نمی تواند آن را از بین ببرد. همچنین به موفقیت های عظیم دانشمندان ایرانی در زمینه کشف سلول های بنیادی و جراحی های پیچیده اشاره کرد و همه ی این دستاوردها را مرهون تلاش شبانه روزی اساتید کشور دانست.
دکتر صلاحی تصریح کرد: مشکل غرب با ما مشکل هسته ای نیست، بلکه در صدد آنند که  جلوی پی ریزی تمدن نوین و ناب اسلامی ما را بگیرند.
ایشان تاکید کردند: شرط لازم برای پی ریزی تمدن نوین اسلامی دستیابی به دانش هسته ای است که همراه خود دانش های دیگر را هم دارد.
رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید دانشگاه پیش قراولان پی ریزی تمدن نوین اسلامی می باشند. عقبه ی استراتژیک ما جهان اسلام است و فرصت استقلال طلبی، ظرفیت فرهنگی و انسجام اجتماعی لازمه‌ی آن است.