پیام رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۳۰ شهریور ۱۳۹۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۱۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۴
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی ،رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل پیامی به مناسبت آغازسال تحصیلی جدید صادر نمودند که متن پیام بشرح ذیل خواهد بود.
دانشگاه آینده یک ملت را رقم می زند امروز اقتدار کشور در تولید علم وبکار گیری آن درسطوح مختلف جامعه وزندگی ملت نقش مفید وموثری خواهد داشت ودانشگاهها بستر تولید علمی یک کشور محسوب می شوند همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند که دانشگاه ها باید به علم اهمیت بدهند واهمیت دادن  فقط یک امر قلبی نیست بلکه به عمل ،کار وکوشش لازم دارد.
قطعا برای دستیابی به قله های پیشرفت ،توجه بیش از پیش به آموزش وپژوهش می تواند بسیار راهگشا باشد ودانشگاه ها در این رستا رسالت ویژه وخطیری را به عهده دارند.
انقلاب اسلامی ایران الگوی بسیاری از کشورهای اسلامی وحتی غیر اسلامی در جهان برای رهایی سازی از استعمار ورسیدن به استقلال به شمار می رود وشما دانشجویان طلایه دار این فرهنگ وتمدن ساز در جهان به شمار می آئید لذا باید این فرصت ارزشمند راغنیمت  شمرده وروحیه کار وتلاش وسالم سازی معنوی وروحی را همراه با آراستگی علم با اخلاق وایمان همراه سازید.
در پایان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران،به دانشجویان عزیزی که با همت بلند وارزشمند برای نخستین بار به محیط مقدس دانشگاه قدم می نهندوهمچنین به اساتید گرانقدرخوش آمد وخیرمقدم بگویم واز دیدار دانشجویان سالهای قبل نیز بسیار خرسندم وبرای همه دانشجویان عزیز ،اساتید گرانقدر وکارمند بزرگوار آرزوی توفیق روز افزون را درسال جدید تحصیلی ازخداوند منان مسئلت می نمایم.