مراسم تجلیل از کارمندان برگزار گردید

۰۶ شهریور ۱۳۹۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۱۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۵۸
مراسم تجلیل از کارمندان برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی،مراسم روزتجلیل ازکارمندان دردانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل باحضوراعضای هیات رئیسه   برگزارشد.
دکتر جانعلی زاده با تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجائی وباهنر ،هفته دولت را در حقیقت زنده نگه داشتن آرمانهای این دوشهیدنامید وافزودند :که راه ماندگار شدن خدمتگزاری است.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفتند:امام با انقلاب اسلامی راه خدمتگزاری را به روی همه گشودند وامروز خدمت در این نظام مقدس پاسداشت راه امام وشهیدان بویژه شهدای علم وفناوروی است که با ایثارجانشان اقتدارعلمی به کشور بخشیدند.
ایشان همدلی ووفاق را از ارکان اصلی  دانست وافزودند:راه رشد وتعالی وپیشرفت هرمجموعه صمیمیت وصفا وهمدلی درون سازمانی بیان کردند که خوشبختانه این همدلی در سه رکن دانشگاه ،دانشجویان واساتید وکارمندان ملموس می باشد.
ایشان در پایان برای دولت یازدهم آرزوی توفیق خدمتگزاری در راستای منویات مقام معظم رهبری را ازخداوند منان مسئلت نمودند.
در ادادمه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی شهیدان رجائی وباهمررا الگوی مناسب برای چگونه زندگی کردن دانست وافزودند:توفیق خدمتگزاری  به مردم یک ارزش وسرمایه معنوی برای انسان است .
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به شکل کیری شخصیت انسان اشاره کردوکفتند:امروز در دنیا ثابت شده که نوع غذایی که انسان استفاد می کنددرشکل گیری زندگی انسان وخلقییات تأثیر بسزائی خواهد گذاشت وهمچنین به تاثیر لقمه حلال درعاقبت به خیری انسان تاکید کردندواز قول امام معصوم (ع)نقل کردند ،عبادت بدون توجه به لقمه حلال مثل ساختن خانه در شنزار است که سست وبی پایه خواهد بود.
ایشان افزودند::تا زمانیکه باهم هستیم باید قدرهمدیگررا بدانیم که از تاکیدات ائمه معصومین می باشد.

درادامه معاون اداری مالی دانشگاه باپاسداشت ویاد وخاطره شهیدان رجائی وباهنر این دو را اسوه بی نظیر در خدمت رسانی به نظام جمهوری اسلامی دانست وافزود :ذکر دونکته ضروری به نظر می رسد اول اینکه این دوعزیز خودشان را بطور کامل وقف نظام وانقلاب وکشور نمودند که در این راه جانشان را ایثار کردند نکته دوم سجایای اخلاقی این دو بزرگوار است که وجهه تسمیه در نامگزاری روز کارمند مسمی شده است یعنی در حقیقت ملاکهایی را که برای انتخاب کارمندان نمونه از آن استفاده خواهیم کرد همان سجایای اخلاقی این دو بزگوار است که هر کارمندی که اخلاق ورفتارو منشش نزدیکتر به آن دوعزیزباشد به عنوان کارمند نمونه انتخاب خواهد شد.

دکتر رسولی  محورهای خدمت رسانی به مجموعه دانشگاهیان را دردو محور خلاصه کردند وفرمودند:محور اول ارتقاءسطح تحصیلات وبهره وری کارمندان بود که دراین خصوص تمهیداتی را جهت ادامه تحصیل در نظر گرفتیم وهمچنین جهت بهره وری مناسب چندین کلاسهای ضمن خدمت برگزارنمودیم محور دوم جهت تحقق ارتقاءوضع معیشتی وجایگاه اجتماعی کارمندان  دو کار را انجام دادیم ایجاد قرار دادوتفاهم نامه با بانکهای ملت وملی جهت پرداخت تسهیلات به کارکنان که خوشبختانه بسیار مفید ومورد توجه واستقبال کارکنان قرار گرفته است مورد دوم دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مطابق قوانین ومقرات موجود آئین نامه جدید را اجراء واعمال نمود.

به گزارش روابط عمومی در پایان از آقایان هادی باباعلی زاده واحمد گلچوب فیروزجائی به عنوان مدیران نمونه وحمید رضا گرجی،قاسم اردشیری،هادی عباس نژاد،مهدی ذبیح زاده وسرکار خانم مینا جاندل  به عنوان کارمندان نمونه با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.