قرآن برکتی برای زندگی بشر است

۰۲ تیر ۱۳۹۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۰۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۸
قرآن برکتی برای زندگی بشر است
به گزارش روابط عمومی،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سومین دوره مسابقات قرآن کریم اساتید واعضای هیات علمی دانشگاهها وموسسات آموزش عالی کشور قرآن را برکتی برای زندگی بشر دانستند وافزودند :از اینکه رنگ وبوی وعطر قرآنی در فضای دانشگاه پیچیده است این حد اقل بهره ای است که  امروز از قرآن استفاده می شود.
حجت الاسلام حسینی روایتی را از ابا صلت هروی که از امام رضا (ع) در بیان عظمت ماه شعبان نقل شده  اشاره کردند که آن امام رئوف فرمودند:بیشتر ماه شعبان گذشت اگر کوتاهی هائیکه در این ماه شده  تلاش کنید مابقی آن را قدر بدانید واز آن استفاده کنید ودر این ماه زیاداستغفار ودعا وتلاوت قرآن نمائید.
وی در ادامه به حدیث شریف رسول مکرم اسلام  اشاره کرد وگفت: هرآنگونه که زندگی کردید همانگونه می میرید وهمانگونه که مردید محشور می شوید لذا اوج کار وعظمت قرآن  تنظیم کننده سیر زندگانی انسان است که انسان چگونه زندگی کند همه ما موظفیم که زندگیمان را بر اساس قرآن  تنظیم کنیم وباید قرآن کریم را از مهجوریت در آوریم  اگر خدای نا کرده  قرآن مهجور شد جای معروف ومنکر در جامعه عوض می شود .
ایشان افزودند:باید درپیشگاه خدا نسبت به مهجوریت قرآن کریم توبه کنیم باید قرآن را در بخشهای مختلف زندگی  اقتصاد ،سیاست، فرهنگ ساری وجاری سازیم