پیام رئیس دانشگاه به مناسبت ایجادخلق حماسه بزرگ انتخابات ریاست جمهوری

۲۰ خرداد ۱۳۹۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۹۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۵
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت ایجادخلق حماسه بزرگ انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی :در پیام رئیس دانشگاه به مناسبت خلق حماسه بزرگ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چنین آمده است .برگزاری انتخابات درهرکشور مظهراراده وپایداری ملی ونقش مردم درتعیین سرنوشت خود است بار دیگر ملت مسلمان ودین مدار ایران اسلامی در آستانه یک آزمایش بزرگ الهی در تاریخ خویش قرار دارد.
امروز انتخابات ریاست جمهوری از موقعیت واهمیت ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی برخور دار است که آن رااز سایر انتخابات ممتاز وبرجسته می نماید انتخابات ریاست جمهوری نقطه عطفی که اعضای جامعه در آن به میدان آمده وایفای نقش می کنند  ونمادی از جمهوریت نظام رابه  رخ جهانیان می کشند،و به تعبیرمقام معظم رهبری مردم سالاری دینی بوسیله اراده ورأی مردم تحقق می نماید.
حضور مسولانه وبا بصیرت مردم با همه گرایشها وسیلقه ها در سال حماسه سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی محسوب شده ودر سایه آن امنیت واقتدار ملی وبین المللی که از مولفه ی یک نظام پویا وسیال به شمار می رود در جامعه ایجاد می شود.
بی تردید ملت بزرگ ورشید ایران اسلامی یک بار دیگر در تحقق حماسه سیاسی با حضور حد اکثری در انتخابات ریاست جمهوری وشورای اسلامی شهرو روستا اعتقاد به ولایت وشعور بالای سیاسی خود را ثابت کرده ونقشه های شوم دشمنان را با شکست مواجه می سازند .
ما دانشگاهیان دانشگاه بزرگ صنعتی نوشیروانی بابل اعم از (اساتید، دانشجویان و کارمندان)، ضمن بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و تبعیت از مقام عظمای ولایت با شرکت یکپارچه دریازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امید دشمنان را به یأس مبدل ساخته و برگ زرین دیگری بر تاریخ نظام مقدس اسلامی به ثبت خواهیم رساند و از همه علاقه‌مندان به نظام و سرنوشت ملت بزرگ ایران برای شرکت باشکوه در انتخابات دعوت می‌نماییم