همایش بصیرتی اساتید بسیجی دانشگاههای استان مازندران

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۹۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۷
همایش بصیرتی اساتید بسیجی دانشگاههای استان مازندران
 
به گزارش روابط عمومی، مراسم همایش بصیرت اساتید بسیجی استان مازندران با حضور سرداردکتر صلاحی مسئول بسیج اساتید کشوردر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزارشد.در ابتدای این مراسم دکترعسکر جانعلی زاده با تبریک هفته معلم  فرمودند.کادر سازی در دانشگاه بر دو مبنا استوار است یکی علم ودیگری دین که با بهرهمندی از این دوشاخص می توانیم دانشجویان خوب تربیت کنیم و دانشگاهی در سطح نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.
معاون پژوهشی بسیج اساتید استان به سال حماسه سیاسی واقتصادی اشاره نمودند وافزودند. بهترین نماد حماسه سیاسی انقلاب اسلامی را می توانیم به هشت سال دفاع مقدس اشاره داشته باشیم ودر این مقطع حساس وویژه که دشمنان برعلیه این نظام بسیج شدند تا گفتمان امام راحل ومقام معظم رهبری وارزشهای انقلاب اسلامی را کمرنگ نمایند وما بعنوان بسیج اساتید دانشگاهها می توانیم در خنثی نمودن این توطئه ها نقش بسیار فعال وتاثیرگذاری داشته باشیم و نمونه بارز آن را درانتخابات ریاست جمهوری آتی با حضور پور شور خود در پای صندوقهای رای تحقق ببخشیم .
در ادامه این مراسم سردار صلاحی  به نزاع ها ودشمنی غرب با انقلاب اسلامی پرداخت وفرمودند.نزاع  امروز در جهان ،نزاعی است که غرب استعمار گر به رهبری آمریکا علیه انقلاب اسلامی وبیداری اسلامی در منطقه پرداخته است وامروز در جهان سخن ازبود ونبود است غرب معتقداست  که حرکت انقلاب اسلامی وبیداری اسلامی ایکه در کشورهای منطقه شروع شده است طومار استعمارواستکبارغرب را درهم خواهد پیچید.
مسئول بسیج اساتید کشورفرمودند. امروز برای ما بسیار افتخار است که در زمانی خداوند جامه خلقت برتن ما پوشاند که بتوانیم در رکاب تشکیل امت واحده اسلامی قدمی برداریم و جهان اسلام را از سلطه استکبار غرب نجات بدهیم
این استاد دانشگاه  به هتک حرمت گروه سلفی به تخریب قبر صحابه پیامبر اشاره کرد وگفتند.وقتی گروه طالبان دست پرورده غرب افغانستان را اشغال نمود یک مجسمه بودا را تخریب نمودند که آنهم کار بسیار زشت ونادرستی بود  غرب با همه امکانات تبلیغاتی خود در بوغ وکرنا نمودند که ای مردم جهان ببینید که مسلمانان چه می کنند؟ اما امروز در سوریه بدست گروه تروریست سلفی وهابی جسد شریف حجربن عدی هتک حرمت می شود هیجگونه موضعی نمی گیرند ومهر سکوت بر لب می زنند.
وی دانشگاه را مرکز نخبه پروری دانستند وافزودند .ما باید سه هدف راهبردی را دردانشگاهها دنبال کنیم که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است 1- تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت درجمهوری اسلامی است2- تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان اسلام است  3- تبدیل نمودن قدرت با لقوه جمهوری اسلامی به قدرت با لفعل، وامروز ما دانشگاهیان بعنوان فرماندهان جنگ نرم باید در میدان حاضر ونقش فعال ایفا نمائیم