برگزاری کارگاه تخصصی و سخنرانی علمی تحت عنوان نانو ساختارها و مواد جاذب، شناسایی، ارزیابی و کاربرد

۰۷ اسفند ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۷۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۷
برگزاری کارگاه تخصصی و سخنرانی علمی تحت عنوان نانو ساختارها و مواد جاذب، شناسایی، ارزیابی و کاربرد
به گزارش روابط عمومی، از سوی دانشکده مهندسی شیمی و گروه همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل کارگاه آموزشی نانو ساختارها و مواد جاذب، شناسایی، ارزیابی و کاربرد با سخنرانی پروفسور تقی میری از دانشگاه بیرمنگام – انگلستان در تاریخ 2 اسفند 1391با حضور دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه همراه بود.
پرفسور تقی میری ضمن ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی در حوزه تولید نانوساختارها و مواد جاذب و بررسی کاربردهای متعدد آن در حوزه های مختلف، به توضیح مباحث مربوط به نحوه ساخت و ارزیابی نانوساختارها پرداختند.
در پایان این جلسه ایشان ضمن دیدار با ریاست دانشگاه با بیان خوشحالی خود از حضور در این دانشگاه، خواستار همکاری بین دو دانشگاه در زمینه های مختلف تحقیقاتی و ایجاد فرصتهای مطالعاتی برای دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی شد.
دکتر رنجبر رئیس پردیس بین الملل و مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه در راستای برگزاری این کارگاه آموزشی از تبادل دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید با دانشگاه بیرمنگام انگلستان خبر داد.
در پایان این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اهدا شد.