بیانیه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت یوم الله 22 بهمن

۲۱ بهمن ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۷۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۶
بیانیه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت یوم الله 22 بهمن
به گزارش روابط عمومی، بیانیه ای از سوی دفتر نهاد مقام معظم رهبری و ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت یوم الله 22 بهمن صادر شد.
متن بیانیه به این شرح می‌باشد:
مردم یک بار دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مایوس خواهند کرد. (رهبر معظم انقلاب)
یوم‌ا... 22 بهمن سالروز احیای ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص)، توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که ندای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.
ایام‌ ا... دهه فجر یادآور وحدت و از خودگذشتگی دلاور مردانی است که در سایه عشق به ولایت و با تقدیم جان خود نهال نوپای انقلاب را تنومند ساختند. امروز استکبار جهانی بویژه شیطان بزرگ آمریکا تلاش دارد تا با تحریم‌های شدید اقتصادی یکبار دیگر وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ ایران را مورد خدشه قرار دهد، اما ملت رشید و سلحشور ایران با بصیرت و آگاهی، رمز اصلی و حقیقی انقلاب را که همان وحدت، انسجام و حضور در صحنه می‌باشند یکبار دیگر تعریف نموده و در این روزهای بسیار حساس تاریخ انقلاب و در آستانه سی و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که بیش از هر زمان دیگر نیازمند به وحدت کلمه بوده و با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری امید دشمنان را به یأس و ناامیدی مبدل می‌سازند.
ما دانشگاهیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دوشادوش اقشار مختلف مردم، با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان انقلاب اسلامی کوبیده و تا آخرین نفس در سایه رهبری مقام عظمای ولایت از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب دفاع خواهیم نمود.