حماسه نه دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرینی در افتخارات ملت بزرگ ایران به حساب می‌آید

۱۱ دی ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۶۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۶
حماسه نه دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرینی در افتخارات ملت بزرگ ایران به حساب می‌آید
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت بزرگداشت حماسه نه دی مراسمی با حضور اساتید بسیجی دانشگاه برگزار گردید.
دکتر عسکر جانعلی زاده در این مراسم با اشاره به حضور عاشورایی مردم در راه پیمایی نه دی گفت: حماسه نه دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول نظام و آرمان های انقلاب ایستاده اند.
ایشان افزودند: هر چند احصاء دستاوردهای این حماسه فرصت بیشتری می‌طلبد اما به چند مورد آن شاره می‌کنم:
1.    انقلاب اسلامی، انقلاب عاشورایی بود. مردم عزیز ایران پس از سی سال انقلاب یک بار دیگر ثابت کردند که هنوز نظام و انقلاب شان را که بر گرفته از قیام ابا عبدا... الحسین است دوست دارند و هر لحظه احساس کنند که بیگانگان چشم طمع به این نظام دوختند به میدان می آیند و نقشه های شومشان را با حضور خود برای دفاع از انقلاب خنثی می نمایند.
2.    ولایت فقیه رکن رکین و عمود خیمه انقلاب است. مردم فهیم ایران به درستی نقش کلیدی ولی فقیه را در هدایت سکان انقلاب در امواج سهمگین و طوفان های بزرگ بارها تجربه کردند و به خوبی می دانند که اطلاعت از ولی فقیه اطلاعت از خدا و پیامبر و ائمه معصوم است، لذا عشق به ولایت عشق به خداست و عشق به خدا کلید سعادت است.
3.    نهم دی نمایش بصیرت انقلابی مردم بود. مردم متدین به خوبی نشان دادند کسانی برای رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی در ضربه زدن به انقلاب دریغ نکردند. با حضور آگاهانه خود بر ضرورت بصیرت و شناخت بیشتر نسبت به حفظ نظام تاکید نمودند.
4.    نماد وحدت و انسجام و یکپارچگی مردم بود. راهپیمایی نهم دی بیانگر پیوند دوباره دل ها و جان ها و انسجام مجدد نیروهای انقلابی با محوریت ولایت فقیه بود.
ایشان در پایان با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم دشمنان گفت: ما باید همچون سال های دفاع مقدس،  مقتدرانه و آگاهانه و با مجهز شدن به سلاح علم و ایمان و با بصیرت و آگاهی خود را برای مبارزه با دشمنان قسم خورده این انقلاب آماده نمائیم و انشاءا... این مسیر را با محوریت ولایت فقیه تا فتح قله های بزرگ طی خواهیم نمود.