از پژوهشگران برتر دانشگاه تجلیل شد

۲۹ آذر ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۶۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۱
از پژوهشگران برتر دانشگاه تجلیل شد
به گزرش روابط عمومی، همزمان با چهارمین روز از هفته پژوهش و فناوری طی مراسمی از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تجلیل به عمل آمد.
دکتر عسکر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به کلیه حضار گفت: یکی از نکاتی که ما باید در دانشگاه به آن توجه کنیم و مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود مکررا به آن اشاره نموده است بحث ارتباط دانشگاه با صنعت می باشد و لازمه تحقق این امر در آن دانست تا دوطرف نسبت به هم اعتماد داشته باشند.
ایشان افزودند: دانشگاه بیشتر بر مرز دانش حرکت می کند و صنعت در بحث کاربردی . بنابر این دانشگاه باید تحقیقات خود را در راستای رفع نیازهای صنعتی و کاربردی سوق دهد و صنعت نیز باید معضلات خود را به دانشگاه اعلام نماید.
در ادامه مهندس شفقت رییس پردیس دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: فکر زمینه ساز علم است و ما باید به دنبال تولید علمی باشیم که برای ما اقتدار بیافریند اقتداری که بتواند از انسانیت و بشریت پاسداری کند و برای انسان رفاه و آزادی و امینیت را به ارمغان آورد.
 رییس پردیس دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح افزود: امنیت لازمه‌ی توسعه ی علمی و پیشرفت آن است و توسعه ی علمی نیز برای بهره برداری از طبیعت است تا از این طریق زندگی جامعه را رشد و ترقی دهد.
ایشان تاکید کردند علاوه بر پرورش مقوله فکر و علم در محیط دانشگاه باید مقوله زندگی نیز آموزش داده شود.
مهندس شفقت گفت: پتانسیل و توانمندی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حوزه های مختلف دریایی، هوایی، فناوری نانو، پیل سوختی و ... بالا می باشد و باید فضای فیزیکی و آزمایشگاهی لازم برای بروز خلاقیت ها و استعدادها فراهم شود.
 به گزارش روابط عمومی در ادامه این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که اسامی آن ها در ذیل آمده است تجلیل شد.
دکتر جواد واثقی از دانشکده مهندسی عمران
دکتر مجید تقی‌زاده از دانشکده مهندسی شیمی
دکتر حسین میار نعیمی از دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر
دکتر حمید باصری از دانشکده مهندسی مکانیک
دکتر علی بنی جمالی از دانشکده علوم پایه
روابط عمومی دانشگاه کسب این افتخار ارزشمند را به پژوهشگران برتر تبریک عرض می نماید.