نشست مسئولین دانشگاه با رییس کمیته راهبری طرح کلان ملی فناوری‌های کلیدی در حوزه زیر سطح

۰۶ آبان ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۴۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۵
نشست مسئولین دانشگاه با رییس کمیته راهبری طرح کلان ملی فناوری‌های کلیدی در حوزه زیر سطح
نشست مسئولین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با سردار جبل عاملیان رییس کمیته راهبری طرح کلان ملی فناوری های کلیدی در حوزه زیر سطح، در راستای تقویت و توسعه تعاملات دفاعی در دانشگاه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی، این نشست پیرو جلسه برگزار شده در دانشگاه صنعتی اصفهان در شهریور سال جاری، به منظور همکاری مشترک دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه بوشهر با محوریت گروه زیر سطحی سازمان صنایع دریایی جهت بررسی پیشنهاد‌های ارائه شده از طرف اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این دانشگاه برگزار گردید و بالغ بر 30 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل طرح های خود را معرفی نموده‌اند.
شایان ذکر است که پیشنهادهای ارائه شده در راستای رفع نیازهای صنعت بر اساس RFP های ارائه شده از طرف سازمان صنایع دریایی بود.
سردار جبل عاملیان رییس کمیته راهبری طرح کلان ملی فناوری‌های کلیدی در حوزه زیر سطح  در این نشست، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را دانشگاهی توانمند و پیشرو در عرصه همکاری‌های صنعتی با صنایع دفاعی خواند و ابراز امیدواری نمودند که با توجه به پتانسیل عظیم دانشگاه بتوانند بودجه های تحقیقاتی لازم را فراهم نمایند.