جذب اعضای هیات علمی در دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی بابل روبه افزایش است

۱۱ مرداد ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۴۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۶
جذب اعضای هیات علمی در دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی بابل روبه افزایش است
رییس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن بیان این مطلب که تعداد 42 عضوهیات علمی و بورسیه در این دانشکده فعالیت می کنند؛ گفت: جذب اعضای هیات علمی در دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی بابل بسیار روبه افزایش است.

 
دکتر'حسین میار نعیمی' درحاشیه بازدید از آزمایشگاههای دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تصریح کرد: رشته هاي مهندسی برق و كامپيوتر از رشته های پیشرو در حوزه علوم مهندسي می باشند که هم اکنون مرزهاي دانش عمدتا در اين رشته ها در حال جابجا شدن است.
 
وی با اشاره به اینکه آزمایشگاههای تحقيقاتي برق و کامپیوتر با توجه به تكنولوژي بالاي دستگاهها عمدتا هزینه بر هستند؛ گفت:  تجهیزات آزمایشگاهها از طریق عقد تفاهم نامه و قرادادهای پژوهشی انجام  می شود، لذا تجهيز آزمایشگاههای دانشكده برق و کامپیوتر این دانشگاه برای فعالیتهاي تحقیقاتی بسيار مهم و ضروري است.

وی افزود: هم اكنون در آزمايشگاه هاي تحقيقاتي این دانشکده لايه نازك ، سيستمهاي رادار و مدارهاي مجتمع در حال ايجاد، تجهيز و گسترش مي باشند.
 
'میار نعیمی' آزمایشگاههای الکترونیک، اندازه گیری، مدار منطقی، ماشین، مخابرات، آنتن، تکنیک پالس، اجزاء کامپیوتر و غیره را جزو آزمایشگاههای آموزشي دوره كارشناسي دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه برشمرد.
 
وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر تعداد 879 دانشجو در مقطع کارشناسی، 109 دانشجوی ارشد و 27 دانشجو نیز در مقطع دکتری در دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مشغول به تحصیل می باشند.
 
'میار نعیمی' همچنین ضمن قدردانی از دکتر 'جانعلی زاده'بیان کرد: با توجه به پیگریهای رياست دانشگاه و توجه به همه بخشها جهت طرح مشکلات، از آزمایشگاه هاي این دانشکده بازدید انجام گرفته است و با توجه به نظر مساعد هیات رییسه دانشگاه مصوبات خوبی در جهت ارتقاء فضای آزمایشگاه و خرید تجهیزات دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صورت گرفته است.


به گزارش روابط عمومی، در این بازدید یک روزه، دکتر جانعلی زاده و تنی چند از مسئولین و کارشناسان نیز حضور داشتند.

92273