پیام مقام معظم رهبری در دانشگاهها اجرایی شود

۲۸ تیر ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۳۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۸
پیام مقام معظم رهبری در دانشگاهها اجرایی شود

رییس سازمان بسیج دانشجویی مازندران گفت: دانشجویان بسیجی باید پیام مقام معظم رهبری را رصد کنند و آن را در دانشگاهها اجرا کنند.

سرهنگ"ولی الله مدانلو"در مراسم اختتامیه سومین دوره آموزش مبانی اندیشه های اسلامی با عنوان طرح ولایت ویژه دانشجویان پسر دانشگاههای مازندران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بیان کرد: برگزاری دوره های مبانی اندیشه های اسلامی با عنوان طرح ولایت باید بصیرت را در دانشجویان نهادینه کند.


وی اظهارداشت: اگر همه ما بخواهیم در صف طولانی جبهه حق قرار گیریم باید مسلح به بصیرت و آگاهی همراه با صبر باشیم.


 وی همچنین خاطرنشان ساخت: ما باید به مبانی فکری خودمان تسلط و آگاهی لازم را داشته باشیم که در صورت نیاز با شناخت کامل ورود یابیم و با خشرویی و ایجاد فضای مناسب به مقابله با تفکر غیر اسلامی  بپردازیم.

"مدانلو" در خاتمه از دکتر "جانعلی زاده"رییس دانشگاه صنعتی بابل، حجة الاسلام "حسینی" مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و نیز همه شخصیت هایی که برگزاری مراسم طرح ولایت مازندران را در دانشگاه نوشیروانی مورد حمایت قرار دادند، قدردانی کرد.

در ادامه همچنین مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: گرایش به دین، انسان را به سمت دانش سوق می دهد.

حجة الاسلام "سید محمد باقر حسینی" ادامه داد: امروز در دنیایی زندگی می کنیم که دشمن با تمام قوا از همه بسترهای موجود برای تبلیغات منفی برعلیه کشورهای اسلامی استفاده می کند.

وی یادآورشد: تمام تلاش دشمنان ایجاد شکاف بین جوانان و قرآن است تا آنها شناخت درستی از اسلام را کسب نکنند.

"حسینی" در خاتمه از رییس دانشگاه صنعتی بابل که میزبانی طرح ولایت مازندران ویژه پسران را در این دانشگاه برعهده داشت، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، از سوی بسیج دانشجویی استان مازندران از مسئولین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که میزبانی طرح ولایت ویزه پسران را در استان به عهده داشتند، با اهدای لوح سپای قدردانی شد.

طرح سومین دوره آموزش مبانی اندیشه های اسلامی با عنوان طرح ولایت از 17 تیرماه جاری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه مازندران آغاز و امروز به کار خود پایان داده است.

92273