آیت الله علم الهدی: تاثیر شکوفایی فرهنگی از توسعه تکنولوژی عمیق تر است

۲۸ تیر ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۳۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۷
آیت الله علم الهدی: تاثیر شکوفایی فرهنگی از توسعه تکنولوژی عمیق تر است

مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران راباید بعنوان الگویی در حد توان خود به جهانیان نشان بدهیم؛ اظهار کرد: از تلاش علمی مهمتر اطاعت از مولی است  حلاش را حلال خدا و حرامش را حرام بدانیم و در آن زمان تاثیر فرهنگی مان از تکنولوژی ما بسیار عمیق تر خواهد بود.

آیت الله "سید عبدالامیر علم الهدی"در مراسم اختتامیه سومین دوره آموزش مبانی اندیشه های اسلامی با عنوان طرح ولایت در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل  بیان کرد: آنچه که در جامعه قابل پیش بینی می باشد، این است که بشریت امروز همواره احتیاج به یک رهبریتی دارد که باید با ماخذ وحی مرتبط باشدتا بتواند تمام افکار انسانی را در ابعاد مختلف از جهات فطری، واکنش های روحی و روانی و جنبه های مختلف مادی و اخلاقی رهنمون کند.

وی با اشاره به اینکه بسیار شرافت و اصالت ایران ریشه دار است؛ ادامه داد: ایرانیان دارای اصیل ترین نژاد و متمدن ترین افراد انسانی و کاملترین بشر روی زمین هستند.

وی بیان کرد: امام عصر(عج) در دوران بشریت یک ماموریت اقامة الصلواة دارد و بشر امروز فوق العاده اوج علمی گرفته است و تکنولوژی و صنعت با شکوفایی استعدادها پیشرفت کرده است اما احتیاج دارد کسی طوری آن را حرکت دهدکه به خدا سیر کند و این در ید قدرت امام عصر(عج) است.

وی خاطرنشان ساخت: سپاه پاسداران، یک سپاه فرهنگی است و با آن خصوصیات معنوی شان این پیشرفت های عجیب و غریب را در تکنولوژی، فتوحات و جنبه های نظامی دارد.


"علم الهدی"ضمن بیان این مطلب که روابط اهل آسمان و اهل زمین در دولت امام زمان برقرار می شود؛ افزود: ظهور امام زمان(عج) با شکوفایی فرهنگی همراه خواهد بود که گرایش مردم به دین خدا فوج فوج خواهد بود.

92273