مراسم تجلیل از جانبازان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد

۲۱ تیر ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۲۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۹
مراسم تجلیل از جانبازان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد
این مراسم با حضور ریاست دانشگاه، اعضای هیات رییسه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، روسای دانشکده ها، مدیران و جانبازان غیور دانشگاه برگزار شد.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم ضمن برشمردن نعمات خداوندی از جمله نعمت پیامبر اکرم (ص)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت اظهار داشت: در مدت زمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان انقلاب، استکبار شرق و غرب، توطئه های بیشماری را طراحی و اجرا کردند که اگر تدابیر حکیمانه امام بزرگوار (ره) و مقام معظم رهبری نبود، هر کدام از این توطئه ها برای متوقف نمودن انقلاب کافی بود.
وی با اشاره به جانبازی و فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: جانبازان افتخار ایران اسلامی و جهان هستند.
رییس تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور بیان نمود که انشاالله این انقلاب توسط مقام عظمای ولایت به دست صاحب بر حقش امام زمان، مهدی موعود (عج) سپرده شود تا عدالت و صلح جهانی سراسر  گیتی را فرا گیرد. 
در ادامه مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اظهار داشت: باید از جایگاه جانبازی مواظبت کرد؛ چون به سادگی به دست نیامده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بصیرت را از دیدگاه مقام معظم رهبری، به کار بستن آن چه در تاریخ اتفاق افتاده است در مسیر آینده تعریف کرد و افزود: بصیرت دو طرفه است همانگونه که باید مواظب باشیم غیر خودی، خودی فرض نشود باید مراقبت کنیم تا خودی را غیر خودی فرض نکنیم.
وی حفظ حرمت و کرامت از جانبازان را کمترین وظیفه ی ما دانست و گفت: باید خیر خواهی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
به گزارش روابط عمومی، این مراسم با بیان دل گفته های چند نفر از جانبازان همراه بود که سرانجام با اهدای هدایایی پایان یافت.