مراسم افتتاحیه سومین دوره طرح ولایت دانشجویان بسیجی پسر استان در دانشگاه صنعتی بابل برگزار شد

۱۹ تیر ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۲۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۲
مراسم افتتاحیه سومین دوره طرح ولایت دانشجویان بسیجی پسر استان در دانشگاه صنعتی بابل برگزار شد

این افتتاحیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین نظری نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، دکتر جانعلیزاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ولی الله مدانلو رییس سازمان بسیج دانشجویی استان و جمع کثیری از دانشجویان بسیجی سراسر استان در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد. <?xml:namespace prefix = o ns = 'urn:schemas-microsoft-com:office:office' />

دکتر جانعلیزاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار داشت: ما مفتخریم این سعادت نصیب ما شد که میزبان برگزاری طرح ولایت در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل باشیم.

 وی هدف از برگزاری این طرح را تربیت مدیران مسلح به وظایف اخلاقی، معنوی و نیروهای متعهد به مبانی اسلامی، دینی، علمی بیان نمود که ثمره ی این امر باعث بیمه نمودن حکومت جمهوری اسلامی در دراز مدت خواهد شد.

ایشان تاکید نمودند البته لازمه کار این است که دانشجویان بسیجی ما از نظر فکری تقویت بشوند و انشالله هم، نهاد بصیرت در دانشگاه ها احیا گردد.

این مقام عالی دانشگاه همچنین بیان داشت: تمام تلاش دانشگاه بر آن است تا با همکاری دو سویه با مسئولین استانی، زمینه را برای برگزاری هرچه بهتر این طرح فراهم سازد.

در ادامه رییس سازمان بسیج دانشجویی استان، ضمن تشکر و قدر دانی از همکاری های صمیمانه مسئولین دانشگاهی، هدف از برگزاری این طرح را بالا بردن بصیرت  دانشجویان در حوزه فکری و تقویت مبانی اندیشه اسلامی خواند و گفت: این دوره از کلاس های آموزشی با  حضور اساتید با تجربه کشوری از موسسه آموزش حضرت امام و اساتید و روسای محترم دانشگاه ها برگزار می گردد تا دانشجویان بتوانند از این طرح بهر ه لازم را ببرند.

مدانلو این دوره را آموزش طرح ولایت به عنوان دوره طلیعه استانی در سطح یک، معرفی کرد و گفت: این طرح همان آموزش مبانی اندیشه اسلامی بسیج دانشجویی است که در دو بخش  برادران و خواهران به ترتیب در دانشگاه  صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه مازندران در حال برگزاری می باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سومین دوره آموزشی طرح ولایت، ویژه دانشجویان بسیجی  استان از 18 تیرماه آغاز شد و تا 28 ماه جاری ادامه دارد.