برگزاری گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجدالرسول دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۱۱ دی ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۲۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۳
برگزاری گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجدالرسول دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت حماسه 9 دی مراسمی با حضور اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری طی سخنانی اظهار داشت: فتنه سال 88 در بعد خارجی از سال های قبل از 88 طراحی شد. یکی از نشانه های آن این است که سناتور مک کین کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات سال 2008 در سال 1384 دقیقا جنبش سبز را با همین نام اشاره می کند و می گوید: در ایران ، نظام را با جنبش سبز منهدم می کنیم.
ایشان افزود:حداقل 8دفتر ویژه در دبی، بگرام، باکو،سلیمانیه،آمستردام،لندن و واشنگتن به منظور ارتباط گیری، هماهنگسازی، آموزش و تجهیز به مرور در فاصله سال های 1371 تا 1388 راه افتادند. این دفاتر زیر نظر سازمان سیا و بعضا زیر نظر پنتاگون فعالیت می‌کردند و دفتر دبی مستقیما زیر نظر معاون اول رئیس جمهوری آمریکا فعالیت می‌کرد.
ایشان در ادامه با اشاره به تدبیر و مدیریت مقام معظم رهبری گفتند: در این فضای غبار آلودی که بعضی از سیاسیون داخلی هم دانسته یا ندانسته به آن دامن زدند، رهبری عزیز یعنی امام خامنه ای، در حالی که بعضی از نهادهای مسئول کشور دچار مسمومیت و انفعال شده بودند، وارد میدان شدند و با درایت فوق  العاده مسائل را به خوبی مدیریت کردند و در چند مرحله اتمام حجت کردند و فرمودند:عدم پذیرش قانون و تأکید غیر منطقی بر ابطال آرای مردم، آغاز دیکتاتوریست و رهبری زیر بار چنین چیزی نمی‌رود.
مسئول نهاد نمایندگی در ادامه گفتند:حضور پرشور ملت مثل عصای حضرت موسی (ع) بود که وقتی وارد میدان شد، همه کید و سحر ساحران و جادوگران داخلی و خارجی را ناامید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در انتهای صحبتهای خودگفتند: به خودم و همه اساتید، دانشجویان و کارمندان عزیز عرض می‌کنم که اگر برای دین، قرآن،اسلام و شهیدان آبرو نگذاریم، باید بر سر چیزهائی آبرو بگذاریم که نه تنها بی‌آبرویمان می‌کند بلکه خسران دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر نمازگزاران به سمت مزار شهد ای گمنام دانشگاه حرکت کرده و ضمن قرائت فاتحه عهد و میثاق دوباره‌ای با شهیدان بستند.
این مراسم با قرائت بیانیه ای از طرف دانشگاهیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل پایان پذیرفت.