مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود پسر دانشگاه برگزار شد

۰۱ آبان ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۲۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۶
مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود پسر دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود پسر با حضور دانشجویان جدیدالورود پسر به همراه خانواده های محترمشان و مسئولین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در تالار زنده یاد نوشیروانی دانشگاه برگزار گردید.
 در ابتدای این مراسم دکتر عسکر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیر مقدم و تشکر و قدردانی ویژه از حضور خانواده های محترم دانشجویان، به بیان دستاوردها و افتخارات علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه پرداختند و تداوم ارتباط والدین با دانشگاه را خواستار شدند.
ایشان با توجه به نقش فعالیت های فرهنگی در جنگ نرم دشمن، از فعالیت های فرهنگی دانشگاه به عنوان امتیاز ویژه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل یاد کردند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز ضمن عرض خیر مقدم به حضار گفت: دین مقدس اسلام در نگاه دینی و علمی، جایگاه ویژه ای برای جوانان در نظر گرفته است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: اگر بعد از دوره ی رنسانس انسان با همه ی پیشرفت های علمی و تحقیقاتی و تکنولوژی همچنان با بحران هویت و بحران های دیگر روبروست، دلیلش آن است که ارتباطش با خالق هستی قطع شده است.
ایشان ضمن آن که دانشجویان را ثمره عمر والدین خواندند افزودند: دشمن القا می‌کند که دانشجو دشمن است؛ اما دانشجو با آن روحیه نقد کننده تند و تیز خود دشمن نیست؛ بلکه هدف دشمن است و باید با تمسک به خون شهدا و ارتباط قوی با خدای یگانه، خود را از آسیب و توطئه های دشمن حفظ بدارد.
در ادامه آقای دکتر حلیمی در یک فضای بسیار صمیمی با توجه به تجربه های ارزشمند چندین ساله خود در زمینه تعلیم و تربیت اسلامی با ارائه مشاوره های ارزشمند، دانشجویان و خانواده های محترمشان را از نقاط مثبت و چالش ها و فرصت های فراروی آن ها در مدت چهار سال حضور در دانشگاه آگاهی دادند و به طور جد از والدین خواستند تا حتما همانند قبل به نصایح و مشاوره فرزندانشان ادامه دهند و ارتباط و تعامل تنگاتنگ تری را با دانشگاه برقرار نمایند.
به گزارش روابط عمومی، این مراسم با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و ارائه پاسخ‌های دلسوزانه معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آقایان دکتر امینی و دکتر ضابط‌پور خاتمه یافت.