جانعلی زاده: کیفیت تولیدات کشاورزی با فناوری نانو محقق خواهد شد

۰۷ تیر ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۲۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۸
جانعلی زاده: کیفیت تولیدات کشاورزی با فناوری نانو محقق خواهد شد

رییس دانشگاه صنعتی بابل با بیان اینکه امروزه کشورها برمحور علم و فناوری در حرکت هستند؛ گفت: کیفیت تولیدات کشاورزی با فناوری نانو محقق خواهد شد.

دکتر'عسکر جانعلی زاده'شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولین وزارت جهاد کشاورزی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهارداشت: هرجامعه ای که بخواهد از علم روز دنیا بی بهره باشد به یقین به اهداف علمی دست نخواهد یافت.

وی به افتخارات دانشگاه صنعتی بابل در سه سال متوالی دربخش فناوری نانو اشاره کرد و بیان داشت: امروزاین دانشگاه در حوزه صنعت نانو در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: سند راهبردی نانو استان مازندران نیز از سوی این دانشگاه تدوین و در اختیار استانداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان ساخت: در دور سوم سفر هیات دولت به مازندران مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای سند راهبردی نانو بیوتکنولوژی مورد تصویب هیات دولت قرار گرفته است.

این مقام ارشد دانشگاه تصریح کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برپایه اقتدار علمی استوار است و امیدواریم در افق 1404 رتبه اول را در منطقه از لحاظ تولیدات علمی و فناوری کسب کنیم.

'جانعلی زاده' در این نشست این را هم گفت که دانشگاه صنعتی بابل در بخش نانو با پشتوانه علمی قوی و با حضور دکتر جهانشاهی مدیر پژهشکده فناوری نانو دانشگاه و تیم پرتلاشش،  آمادگی هرگونه همکاری با پژوهشگاهها، دانشگاهها، سازمانها و نهادهای مختلف را در سطح کشور و بین الملل را دارا می باشد.

وی اضافه کرد: تاکنون دانشگاه صنعتی بابل همه قراردادهایی را که با دیگر سازمانها و نهادها منعقد کرده بود، اجرایی کرد.

92273