70 دانشجو در کارگاه آموزشی تازه های مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی بابل شرکت کردند

۲۵ تیر ۱۳۸۶ | ۰۰:۰۱ کد : ۲۷۲۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۵
70 دانشجو در کارگاه آموزشی تازه های مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی بابل شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی، 70 دانشجو در کارگاه آموزشی تازه های مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شرکت کردند.
 
این کارگاه آموزشی که مورد استقبال اساتید و دانشجویان قرار گرفت با حضور دکتر 'علی حجت الاسلامی'عضو هیئت علمی دانشگاه کنت انگلیس در دانشگاه برگزار شد.
 
کارگاه آموزشی تازه های مهندسی پزشکی شامل سه سخنرانی علمی و متعاقب آن پرسش و پاسخ پیرامون مباحث طرح شده در سخنرانی ها بود که در پایان برای شرکت کنندگان گواهی نامه ای حضور در این کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان صادر شد.

شرکت کنندگان در این کارگاه می توانند جهت دریافت گواهی خود در روزهای دوشنبه 6/4/90 و سه شنبه 7/4/90 از ساعت هشت صبح الی 16 عصر به دفتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه مراجعه کنند.


همچنین  به منظور ارزیابی کیفیت برگزاری کارگاه آموزشی تازه های مهندسی پزشکی پرسشنامه هایی دراختیار شرکت کنندگان قرار گرفت که نتایج حاصل از  آنها بررسی شد.
 
براساس این ارزیابی یک سوم شرکت کنندگان کیفیت و محتوای مطالب ارایه شده در کارگاه آموزشی تازه های مهندسی پزشکی را عالی و قریب به دو سوم آنها خوب ارزیابی کردند .

همچنین در مجموع قریب به 70 درصد شرکت کنندگان به شرایط محیطی و پذیرایی کارگاه رتبه های عالی و خوب اختصاص دادند و نیز بیشتر  شرکت کنندگان نظر مساعدی نسبت به اطلاع رسانی و زمان اجرای کارگاه داشتند.


یادآور می شود:  نتایج نظرسنجی در قالب نمودار ستونی در قسمت فایل پیوستی نشان داده شده است.

کارگاه آموزشی تازه های مهندسی پزشکی، چهارم تیرماه جاری در دانشگاه صنعتی بابل برگزار شده بود.

92273

<?xml:namespace prefix = v ns = 'urn:schemas-microsoft-com:vml' />

<?xml:namespace prefix = o ns = 'urn:schemas-microsoft-com:office:office' />