فعالیت های علمی دانشگاه صنعتی بابل مورد حمایت بنیاد ملی نخبگان قرار می گیرد

۳۱ خرداد ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۷۱۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۱
فعالیت های علمی دانشگاه صنعتی بابل مورد حمایت بنیاد ملی نخبگان قرار می گیرد

معاون علمي و فناوري رييس جمهوري و رييس بنياد ملي نخبگان گفت: فعالیت های علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مورد حمایت بنیاد علمی نخبگان قرار می گیرد.

دکتر'نسرین سلطانخواه' شب گذشته در حاشیه بازدید از طرحهای علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: البته در حوزه مختلف اعم از انرژی های نو، فناوری زیستی، فناوری نانو از طریق ستاد فناوری راهبردی با دانشگاه صنعتی بابل همکاری داریم و از حمایت این ستاد برای پیشبرد برنامه های مان استفاده می کنیم.


وی در ادامه بیان کرد: از تعداد استعدادهای برتر و نخبگانی که تاکنون توسط بنیاد ملی نخبگان مورد شناسایی قرار گرفته و از حمایت های بنیاد برخوردار شدند، خوشبختانه مازندران به لحاظ تعداد نخبگان استعدادهای برتر این استان که تحت پوشش بنیاد هستند، در رتبه پنجم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با فعالیت رسمی دفتر نخبگان استان امیدواریم این امکان برای حمایت های گسترده، سهل تر و روان تر شود تا زمینه برای حمایت از نخبگان استعدادهای برتر بیشتر فراهم شود.

وی در ادامه همچنین به  بنیاد علمی حریری اشاره کرد و گفت:  بنیاد علمی حریری یک فعالیت علمی خود جوش، پرتکاپو، پرانگیزه و امید بخشی است که امیدواریم مثل این الگو در همه جای کشورمان اعم از شهرها و استانهای دیگر توسط دلسوزان حوزه علمی به ویژه علوم پایه برای ترویجش در رده سنی نوجوانان و جوانان برای اعتبارات علمی انجام شود.


به گزارش روابط عمومی، بازدید از طرحها و فعالیت های علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی و بنیاد علمی حریری بابل از برنامه های دکتر سلطانخواه، معاون علمي و فناوري رييس جمهوري و رييس بنياد ملي نخبگان در شب گذشته بوده است.

92273