مسابقات سراسری دانشجویی سازه های ماکارونی در دانشگاه صنعتی بابل کلید خورد

۳۰ فروردین ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۶۳۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۲
مسابقات سراسری دانشجویی سازه های ماکارونی در دانشگاه صنعتی بابل کلید خورد

به گزارش روابط عمومی، مسابقات سراسری دانشجویی سازه های ماکارونی با حضور 105 تیم شب گذشته در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل کلید خورد.

این تیم ها  در غالب 150 سازه  و با حضور 350 نفر در مسابقات سراسری سازه های ماکارونی از مناطق مختلف کشور اعم از یزد، اصفهان، مشهد، تبریز، ارومیه، تهران، زنجان، قزوین، شهرکرد، مازندران، گیلان، گلستان، بجنورد و غیره حضور دارند.

همچنین بارگذاری سازه ها برای اولین بار در کشور از سیستم جک هیدرولیکی برای برگزاری مسابقات ماکارونی در این دانشگاه استفاده می شود.

این دوره از مسابقات در یک گرایش سازه سنگین (آزاد) در حال برگزاری است و  جوایز در نظر گرفته شده برای تیم برگزیده اول سه سکه ، تیم دوم دو سکه و تیم سوم یک سکه می باشد.

شرکت کنندگان پسر در این دوره از مسابقات در مجتمع مسکونی، رفاهی بانک رفاه در بابلسر و نیز برای اسکان شرکت کنندگان دختر نیز در مجتمع رفاهی بانک مسکن در دریاکنار از توابع شهرستان فریدونکنار اسکان یافتند.


اولین دوره مسابقات سراسری دانشجویی سازه های ماکارونی از شب  گذشته در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل آغاز شد و تا عصر فردا چهارشنبه با برگزاری مراسم اختتامیه و انتخاب برترین ها به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی، سال گذشته مسابقات سازه های ماکارونی در بین دانشجویان شرکت کننده در سطح دانشگاه صنعتی بابل برگزارشده بود.

92273