105 تیم در مسابقات سراسری سازه های ماکارونی در دانشگاه صنعتی بابل شرکت می کنند

۲۸ فروردین ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۶۳۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۶
105 تیم در مسابقات سراسری سازه های ماکارونی در دانشگاه صنعتی بابل شرکت می کنند

دبیر اولین دوره مسابقات سراسری سازه های ماکارونی از حضور 105 تیم در غالب 150 سازه برای شرکت در این دوره از مسابقات در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خبر داد.

'علی سعیدیان' طی گفت و گو یی با بیان اینکه 350 نفر در مسابقات سراسری سازه های ماکارونی شرکت خواهند کرد؛ اظهارداشت: این شرکت کنندگان از مناطق مختلف کشور اعم از یزد، اصفهان، مشهد، تبریز، ارومیه، تهران، زنجان، قزوین، شهرکرد، مازندران، گیلان، گلستان، بجنورد و غیره می باشند.

وی ضمن بیان این مطلب که بارگذاری سازه ها برای اولین بار در کشور از سیستم جک هیدرولیکی برای برگزاری مسابقات ماکارونی در این دانشگاه استفاده می شود؛ یادآورشد: تهیه امکانات برای برگزاری مسابقات از جمله چسب، ماکارونی، شیشه و غیره بر عهده شرکت کنندگان می باشد.

وی همچنین ضمن بیان این مطلب که این دوره از مسابقات در یک گرایش سازه سنگین (آزاد) برگزار خواهد شد؛ اظهارداشت: جوایز در نظر گرفته شده برای تیم برگزیده اول سه سکه ، تیم دوم دو سکه و تیم سوم یک سکه می باشد.

وی هزینه ثبت نام برای یک سازه را 200 هزار ریال و نیز برای دو سازه را 300 هزار ریال خواند.

'سعیدیان' تاریخ افتتاح اولین دوره مسابقات سراسری سازه های ماکارونی دانشگاه صنعتی بابل را  راس ساعت 18عصر روز 29 فروردین ماه جاری عنوان کرد و ادامه داد: این دوره از مسابقات در روز 31 ماه جاری با برگزاری مراسم اختتامیه به کارخود پایان خواهد داد.

وی اظهارداشت: برای اسکان شرکت کنندگان پسر در این دوره از مسابقات، مجتمع مسکونی، رفاهی بانک رفاه در بابلسر و نیز برای اسکان شرکت کنندگان دختر نیز، مجتمع رفاهی بانک مسکن در دریاکنار از توابع شهرستان فریدونکنار در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی، سال گذشته مسابقات سازه های ماکارونی در بین دانشجویان شرکت کننده در سطح دانشگاه صنعتی بابل برگزارشده است. 

92273