دانشجویان دانشگاه نوشیروانی، قهرمان مسابقات کشتی آزاد دانشگاههای بابل شدند

۱۶ اسفند ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۶۱۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۶
دانشجویان دانشگاه نوشیروانی، قهرمان مسابقات کشتی آزاد دانشگاههای بابل شدند

به گزارش روابط عمومی، دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل عنوان قهرمانی را در مسابقات کشتی آزاد دانشگاههای این شهرستان کسب کردند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه نوشیروانی بابل گفت: این دوره از مسابقات با حضور پنج دانشگاه علوم پزشکی، علوم و فنون مازندران، پیام نور، علمی و کاربردی و دانشگاه نوشیروانی در هفت وزن در سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی بابل برگزار شد.

'علی یعقوبی' طی گفت و گویی یادآورشد: در این دوره از رقابت ها دانشگاه صنعتی بابل با 68 امتیاز در سکوی نخست ایستاد و دانشگاه پیام نور نیز با کسب 53 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی بابل توانست با کسب 47 امتیاز در رده سوم جای گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه کشتی گیران در پنج دوره با هم رقابت کردند؛ خاطرنشان ساخت: در مسابقات کشتی آزاد دانشجویان دانشگاههای بابل تعداد 45 کشتی گیر حضور داشتند.

'یعقوبی' به شرکت کنندگان در مسابقات کشتی آزاد دانشگاه صنعتی بابل اشاره کرد و گفت: در وزن 55 کیلوگرم 'سید محمد اسماعیل گنجی' ، 60 کیلوگرم 'محمد وردی'، 74 کیلوگرم 'میثم محمودی'، 84 کیلوگرم 'علی خانپور'، 96 کیلوگرم 'محسن یعقوبی' و نیز در وزن 120کیلوگرم 'احسان اسماعیل زاده' در مقابل حریف رتبه های اول را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: همچنین در وزن 66 کیلوگرم 'فاضل عباسی' توانست عنوان سوم را کسب کند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی بابل اظهارداشت: به برگزیدگان این دوره از مسابقات، کاپ و حکم قهرمانی و نیز هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

92273