چهارمین نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی بابل برگزار شد

۱۵ اسفند ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۶۱۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۴
چهارمین نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی بابل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، چهارمین نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی بابل با موضوع 'مهندسی دین' در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.

در این همایش حجةالاسلام 'سید باقر حسینی' مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، دکتر 'حسن امینی' دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه و حجة الاسلام 'نقویان'  به ایراد سخنرانی پرداختند.


در این نشست دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی بابل ضمن بیان خیر مقدم و تشکر از حضور اساتید و ریاست دانشگاه، به اهداف برگزاری چنین نشست هایی اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به اینکه دانشگاه و دانشجویان مورد هجمه فرهنگی دشمنان قرار دارند لذا این ترفندها  موجب دوری دانشگاهیان از عرصه علم و علم آموزی ، معرفت، بینش و تعمیق در مسایل مختلف و نیز موجب شبهات در این عرصه شده است.

دکتر 'حسن امینی راد' یادآورشد: این نشست ها می تواند گامی موثر در جهت رفع شبهات به شمار آید و از آنجاییکه اساتید الگوی دانشجویان می باشند، لذا نشست هم اندیشی اساتید در جهت رفع مشکلات و شبهات بوجود آمده مثمر ثمر خواهد بود.

 در ادامه همچنین مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نوشیروانی بابل نیز ضمن خیر مقدم به مدعوین و مهمان ویژه جلسه حجة الاسلام نقویان و قدردانی از برگزار کنندگان نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه، یکی از وظایف هم اندیشی را ایجاد فضای آزاد برای اظهار و نظر اساتید عنوان کرد.

حجة الاسلام 'سید باقر حسینی' با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان ساخت: حمایت از دانشگاهیان، سیاست همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما از دانشگاهیان انتظار می رود که در سایه این حمایت معنوی و مادی خود را در قبال نسل دانشجوی آینده علمی و اصلاح نظام آموزشی، مسئول بدانند.

وی در ادامه گفت: استادی که بتواند این نقش را ایفاء کند استادی شایسته برای زمان حال و آینده نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و ما نیز در این عرصه از نظرات ارزشمند این چهره های علمی دانشگاه استقبال خواهیم کرد.

یادآور می شود این نشست به صورت ماهانه در دانشگاه برگزار می شود.

92273