پیام منافقانه موسوی و کروبی از سر لجاجت و هواپرستی بوده است

۲۶ بهمن ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۹۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۶
پیام منافقانه موسوی و کروبی از سر لجاجت و هواپرستی بوده است

  مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی بابل گفت: پیام منافقانه و دشمن شادکن موسوی و کروبی برای تحریک عناصر ضد انقلاب جهت شرکت درراهپیمایی غیر قانونی 25 بهمن ماه از سر لجاجت و هواپرستی بوده است.


حجه الاسلام 'سید باقر حسینی' در بین نماز ظهر و عصرروز سه شنبه در جمع اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل با استناد به آیات قرآن کریم، ریشه چنین حرکتها در جامعه را نشانه  بی تقوایی خواند.

وی با مبنا قراردادن آیه 175 سوره اعراف بیان کرد : خداوند متعال ازپیامبر اکرم (ص) می خواهد که داستان 'بلعم ابن باعورا' را برای مردم بیان فرماید تا همگان  پیرامون درس های آن تفکر کنند.


وی درادامه افزود: آنچه که 'بلعم ابن باعورا' را ازمسیر حق منحرف کرد،تبعیت ازهوای نفس بود.


'حسینی' به دوسنت لایتغیر الهی یعنی سنت اختیار وآزمایش اشاره کرد وخواستار شد که همه باید در این مسیرمراقب باشند.


وی تصریح کرد: ایثارگریها و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس نباید از سوی عناصر فتنه به فراموشی سپرده شود، بلکه باید درسی باشد برای همگان که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه آرزوهایشان گذشتند.


وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به سران فتنه یادآورشد: با چه انگیزه و هدفی آب به آسیاب دشمنان نظام می ریزید ؟! در مقابل وجود نازنین امام زمان (عج) چه حرفی برای گفتن دارید؟! و چرا بخاطر خدا بیدار نمی شوید؟!


وی افزود: خداوند در مقابل بیان جمله ( راعنا ) که توسط مردم  خطاب به پیامبر اکرم(ص) صورت می گرفت ولی مورد سوء استفاده کفار وتمسخر برخی افراد قرارگرفته بود با حساسیت  تمام برای اینکه بهانه به دست دشمن ندهند، از مومنان می خواهد که از کلمه (انظرنا)استفاده کنند.


  مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی بابل گفت : چرا در شرایط حساس و فوق العاده سرنوشت ساز امروز اسباب خشنودی دشمنان را فراهم می کنید!

92273