مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم دکتر حسینی زاده برگزار می شود

۲۵ بهمن ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۹۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۴
مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم دکتر حسینی زاده برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم دکتر فرید حسینی زاده عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی بابل برگزار می شود.

خانواده گرامی این مرحوم طی اطلاعیه ای اعلام کردند: اکنون که  40 روز از ماتم مشترکمان می گذرد، اکنون که اشک های اندوه، راه ارتباط عاطفی ماست، اکنون که روز های بی او شب و روز به هم آمیخته است، به یاد او، فرزانه یگانه دکتر فرید حسینی زاده به یادآوری مرتبه حکمت و دانش و به تسلی ما با اعطای  آرامش حضور بهم رسانید.

این مراسم راس ساعت 14 عصر روز جمعه 29 بهمن ماه جاری در جوار مزار این مرحوم در سالن اجتماعات آرامگاه گله محله بابل برگزار خواهد شد لذا از همه دانشگاهیان برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

به گزارش روابط عمومی، دکتر 'سید فرید حسینی زاده ' متولد 1355 عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و  دارای دکتری رشته هوافضا از دانشگاه صنعتی شریف بود.


این مرحوم در 20 مهر ماه سال جاری طی حکمی از سوی دکتر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به سمت سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت این دانشگاه منصوب شده بود .


همچنین وی به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی هفته پژوهش مازندران در سال جاری خدمات ارزنده ای را ارایه داده است.


فرید حسینی زاده برای زیارت بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس شد که بین راه بر اثر سانحه تصادف مدتی را در بیمارستان بستری و در نهایت 19 دی ماه جاری جان خود را از دست داد.


پیکر این مرحوم در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تشییع و بعد از اقامه نماز میت در مزار شهدای گمنام دانشگاه، در آرامگاه گله محله بابل با حضور جمع زیادی از دانشگاهیان به خاک سپرده شد.


**روحش شاد و يادش جاودانه باد**

92273