مشاور استاندار مازندران: خانواده، کانون انسان سازی است

۲۲ بهمن ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۸۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۸
مشاور استاندار مازندران: خانواده، کانون انسان سازی است

مشاوراستاندار در مدیر کل امور بانوان و خانواده استان گفت: خانواده، کانون تربیت، انسان سازی و جایگاه تحقق هدف خلقت انسان از ناحیه خداوند است.


'زهرا شرف الدین' پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به همراه خانواده هایشان اظهارداشت: اگر مودت در خانواده وجود نداشته باشد، زن و مرد در آرامش زندگی بسر نخواهند کرد.


وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به احترام زن و مرد نسبت به همدیگر در محیط خانواده اشاره کرد و بیان داشت: کرامت، شرافت و عزت مردان در احادیث مشروط به این دانسته شد که آن مردان، زنان را بزرگوار و شریف بدانند و توانمندی اجتماعی و انسانی زنان را درک کنند.


وی با اشاره به این مطلب که  شرط ایمان، عقل است؛ تنها راه حل مشکلات بشر و رسیدن به آرامش و خوشبختی را عمل به دستورات دین اسلام یاد کرد.


وی راه اندازی شبکه 'فارسی وان'را عاملی برای ایجاد خیانت آشکار بین خانواده ها خواند و تصریح کرد: دین اسلام، کاملترین، زیباترین و مترقی ترین مدل زندگی است و در صورت رعایت  دستورات اسلامی از آسیب فردی و اجتماعی پیشگیری خواهد شد.

همچنین در این مراسم معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: قیام انقلاب اسلامی براساس انگیزه های دینی موجب شد تا متفکرین اجتماعی و سیاسی برحسب ضرورت توجه به ابعاد فرهنگی و سیاسی بیش از پیش توجه کنند.

'غلامرضا ضابط پور' بیان کرد: سیاست های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهه چهارم انقلاب بار سنگینی را بردوش جامعه دانشگاهی و فرهیخته کشورما که افسران و فرماندهان جنگ نرم هستند، قرار داده است.


وی ادامه داد: امیدواریم جامعه دانشگاهی با تولید دانش بومی همه مان را از نظریات غرب بی نیاز کنند.


به گزارش روابط عمومی، در خاتمه این مراسم به پنج نفر از شرکت کنندگان طی قرعه ای به مناسبت دهه مبارکه فجر هدایایی اهداء شد.


همچنین در ادامه این مراسم نیز به نفرات برتر تیم های ورزشی مسابقات دو ومیدانی و طناب کشی بانوان  و نیز تیم های برتر فوتسال آقایان کارمند و اساتید دانشگاه که در ایام دهه فجر به رقابت پرداختند؛ هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

92273