تیم های برتر مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه صنعتی بابل تعیین شدند

۲۲ بهمن ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۸۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۰
تیم های برتر مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه صنعتی بابل تعیین شدند

تیم های برتر مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که به مدت پنج روز در سالن تربیت بدنی این دانشگاه به رقابت پرداختند، تعیین شدند.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با دهه مبارکه فجر تعداد 10 تیم فوتسال اعم از تیم مرحوم کاظمی، مرحوم غایی، مرحوم نقدی، مرحوم دکتر فرید حسینی زاده، شهدای گمنام، شهدای دانشجو، تیم مرحوم نوشیروانی، شهید امینیان، مرحوم موسوی و حراست دانشگاه به رقابت پرداختند.


در این دوره از مسابقات، ابتدا تیم ها به دو گروه (الف) از جمله تیم مرحوم موسوی، غایی، نقدی، نوشیروانی و کاظمی و نیز گروه (ب) به تیم های شهید امینیان، شهدای دانشجو، شهدای گمنام، حراست دانشگاه و مرحوم حسینی زاده تقسیم و بعد از یک رقابت دوستانه، در نهایت  تیم نقدی از گروه (الف) با یک ضربات پنالتی، تیم شهدای گمنام از گروه (ب) را مغلوب و به فینال راه یافت و همچنین تیم کاظمی از گروه (الف) با کسب امتیاز 6 بر 3 تیم شهدای دانشجو از گروه (ب) را شکست داد.


در مرحله فینال مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی بابل در دهه فجر امسال تیم های مرحوم کاظمی و نقدی بعد از یک رقابت 30 دقیقه ای، بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 به وقت قانونی به پایان رسید و به ضربات پنالتی کشیده شد.

در نهایت تیم مرحوم 'نقدی' توانست در مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه نوشیروانی بابل بر سکوی اول بایستد و قهرمانی این دوره از بازی ها را از آن خود کند.


همچنین تیم مرحوم 'کاظمی' نایب قهرمان و تیم 'شهدای گمنام' در ردیف سوم این دوره از مسابقات جای گرفت.

92273