احمد گلچوب سرپرست روابط عمومی دانشگاه صنعتی بابل شد

۲۶ دی ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۶۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۲
احمد گلچوب سرپرست روابط عمومی دانشگاه صنعتی بابل شد

احمد گلچوب فیروزجاهی 'طی حکمی از سوی رییس دانشگاه صنعتی بابل به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی این دانشگاه  منصوب شد.

 رییس دانشگاه صنعتی بابل گفت: ارتباط با حوزه های مختلف دانشگاه و دستیابی به آخرین فعالیت های آموزشی و پژوهشی و انعکاس مطلوب و به موقع اخبار دانشگاه از طریق رسانه های جمعی و فناوری های نوین از وظایف اصلی روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی دانشگاه با طیف گسترده مخاطبان است.


دکتر'عسکر جانعلی زاده' در مراسم تودیع و معارفه سرپرست  روابط عمومی دانشگاه صنعتی بابل تصریح کرد: حضور خبرنگاران برای کسب اخبار دانشگاه  و ارتباط صمیمانه با این قشر یکی از خواسته هایی است که باید مدیریت روابط عمومی به آن توجهی ویژه داشته باشد.

وی حضور به موقع و مستمر در محافل و مجالس  و برنامه های مختلف را از دیگر خواسته ها دانست و بیان کرد: روابط عمومی باید یک دستگاه را به آن اهداف و جایگاه واقعی برساند.

در ادامه معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی بابل گفت: روابط عمومی پیشانی دانشگاه به شمار می آید و باید در نشست های مختلف نقش خود ر ا ایفاء کند.

'غلامرضا ضابط پور' سرعت در انعکاس  اخبار دانشگاه را مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت: تایید اخبار دانشگاه از سوی معاونت ها دلیل محکمی در صحت  خبر محسوب می شود و نباید با قرارگرفتن در پیچ و خمهای اداری اخبار سوخته تحویل مخاطب داده شود.

همچنین سرپرست سابق مدیریت روابط عمومی دانشگاه صنعتی بابل نیز بیان کرد: خدا را شاکرم که این مسئولیت با توجه به مشغله کاری در دانشگاه از دوش بنده برداشته شد.

'محمد مجیدی' تصریح کرد: روابط عمومی دانشگاه نیاز به نیروی بیشتر برای  حضور فعال دارد و باید به این موضوع توجه شود .

وی تقویت حوزه سمعی و بصری و نشریه خبر روابط عمومی دانشگاه را خواستار شد.


به گزارش روابط عمومی، تحصیل در حوزه های علمیه مشهد و قم، اتمام کتب رسائل و مکاسب، تحصیل در رشته الیهات و معارف اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قایمشهر، تدریس در حوزه علمیه امام صادق (ع) قایمشهر، ادارات و نهادها، گذراندن دوره های آموزشی سطح یک و دو حراست، آشنایی با زبان عربی و غیره از جمله سواق علمی و آموزشی 'احمد گلچوب فیروزجاهی ' می باشد.

همچنین سرپرست  جدید روابط عمومی دانشگاه صنعتی بابل، مدیریت حراست نساجی مازندران و مدیرحقوقی این شرکت، مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار،  عضو اصلی شورای حل اختلاف دادگستری شهرستان قایمشهر، رییس کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی قایمشهر، عضو کمیته فرهنگی حراست کل مازندران را نیز در کارنامه اجرایی خود دارا می باشد.

همچنین  وی که متولد 1347 می باشد،  حضور در میادین عملیاتی، عضو فعال بسیج در پایگاههای مقاومت ، معاونت پایگاههای شهدای طلاب و منتظران شهادت نیز جزو سوابق انقلابی و فرهنگی گلچوب محسوب می شود.

92273