سرپرست پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه صنعتی بابل منصوب شد

۲۶ دی ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۶۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۶
سرپرست پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه صنعتی بابل منصوب شد

دکتر'محسن جهانشاهی' به سمت سرپرست پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد.

دراین حکم که ازسوی رییس دانشگاه صنعتی بابل ابلاغ شده، آمده است: نظر به تعهد جنابعالی در مدیریت گروه پژوهشی نانو بیوتکنولوژی و به استناد موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ارتقاء گروه فوق به پژوهشکده فناوری نانو، به موجب این حکم به سمت سرپرست پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه منصوب می شوید.

دکتر جانعلی زاده در ادامه این حکم آورده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره مندی از همفکری و همیاری سایر اعضای هیات علمی، در پیشبرد اهداف پژوهشی دانشگاه موفق و موید باشید و از خداوند بزرگ توفیق جنابعالی را مسالت می نمایم.


به گزارش روابط عمومی، 'محسن جهانشاهی' متولد 1350 از شهرستان بابل دارای فوق دكتري نانو تكنولوژي از دانشگاه بيرمنگام انگلستان،  دانشيار دانشگاه صنعتي بابل، دارنده جوائز علمي و كسب مدال طلا از جشنواره‌هاي داخلي و خارجي، دبير شوراي ملي ايمني زيستي كشور، عضو شوراي هماهنگي ستاد نانو رياست جمهوري، عضو هيئت مديره انجمن نانو تكنولوژي ايران، دبير اجرايي دهمين سمينار علمي محققان ايراني مقيم اروپا، دارنده بيش از 100 مقاله در مجلات معتبر علمي و مولف پنج كتاب و سخنران علمي و مديريتي در كشورهاي انگلستان، هلند، سوئيس، امريكا، برزيل، سوئد و اسپانيا است.


همچنین جهانشاهی' در شهریور ماه سالجاری به عنوان سرپرست دانشکده مهندسی شیمی  دانشگاه نوشیروانی بابل منصوب و همچنان مشغول به فعالیت می باشد.


وی همچنین به عنوان مسئول غرفه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سومین جشنواره بین‌المللی فناوری نانو در تهران توانست  با کسب 95 امتیاز رتبه اول را در میان تمامی پژوهشگاهها، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور کسب کند.

وی در بخش ویژه دهمین دوره بزرگداشت هفته پژوهش مازندران به عنوان پژوهشگر ویژه در سطح استان انتخاب شد.

سرپرست پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه صنعتی همچنین، رييس دفتر همكاري ها و روابط بين الملل دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

92273