مراسم هفتمین روز درگذشت دکتر حسینی زاده برگزار شد

۲۴ دی ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۶۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۴
مراسم هفتمین روز درگذشت دکتر حسینی زاده برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، مراسم هفتمین روز درگذشت دکتر سید فرید حسینی زاده استاد دانشگاه صنعتی بابل عصر روز جمعه در آرامگاه گله محله بابل برگزارشد.

در این مراسم جمع زیادی از دانشگاهیان  از تالار پورجواد بابل تا مزار این مرحوم را به  صورت دسته روی برگزار کردند.

رییس دانشگاه صنعتی بابل در مراسم هفتمین روز درگذشت این استاد فرزانه به خصوصیات اخلاقی مرحوم دکتر فرید حسینی زاده اشاره کرد و گفت: این دانشمند جوان از لحاظ اخلاقی، مدیریتی، خلوص نیت و خاکی بودن از استادان ممتاز دانشگاه صنعتی استانهای شمالی بوده و مرگ وی ضایعه ای دردناک برای دانشگاهیان به شمار می آید.

دکتر 'عسکر جانعلی زاده' با ابراز تاسف یادآورشد: با توجه به اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه جزو تحقیقات کاربردی بوده است دکتر سید فرید نیز به عنوان فردی تاثیرگذار به عنوان مدیر ارتباط بین صنعت و دانشگاه منصوب شد چرا که وی از توانمندی بالایی برخوردار بوده است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی بابل نیز در این مراسم گفت: استاد سید فرید یکی از محققین برجسته در زمینه هوا فضا بود و علاقه زیادی به تلاش در زمینه گسترش علم داشته است.

دکتر 'داود دومیری گنجی' بیان کرد: تلاش وی برای دستیابی به فناوری نوین علمی و روشهای جدید زبانزد عام و خاص به خصوص دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی بوده است و همانند یک فرد معمولی در کنار دانشجویان می نشست و به بحث و بررسی می پرداخت.

وی بیان کرد: در طول این هفت روز بسیاری از دانشمدان و اساتید از کشورهای مختلف جهان طی ارسال ایمیلی با ابراز تاسف این ضایعه دردناک را تسلیت گفتند و این نشانه نفوذ و ی در دل محقیقن برجسته دنیا بوده است.

به گزارش روابط عمومی، دکتر سید فرید حسینی زاده هفته گذشته برای زیارت بارگاه حضرت امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس بود که در بین راه براثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.


پیکر این استاد جوان در روز یکشنبه در دانشگاه صنعتی بابل با حضور جمع زیادی از مردم و دانشگاهیان تشییع  و پس از آن در آرامگاه گله محله بابل به خاک سپرده شد.
دکتر 'جانعلی زاده' رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از همه اساتید، اعضای هیات علمی دانشگاه، کارکنان،دانشجویان، خانواده آن مرحوم، مردم و مسئولینی  که در مراسم تشییع، خاکسپاری، مراسم سومین روز درگذشت، مراسم یادبود  و در روز هفتم این چهره دانشگاهی همکاری و شرکت کرده اند، قدردانی کرد و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و عمر باعزت را از خداوند متعال مسالت خواست.

92273