اخلاق نیکو از صفات بارز مرحوم دکتر 'حسینی زاده' بود

۲۲ دی ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۵۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۲
اخلاق نیکو از صفات بارز مرحوم دکتر 'حسینی زاده' بود

رییس دانشگاه صنعتی بابل گفت: اخلاق نیکو، اخلاص و خاکی بودن  از صفات بارز مرحوم دکتر حسینی زاده استاد دانشگاه نوشیروانی بابل بوده است.

دکتر'عسکر جانعلی زاده' روز چهارشنبه در مراسم یادبود مرحوم سید فرید حسینی زاده یکی از اساتید دانشگاه صنعتی بابل که در هفته جاری براثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد؛ بیان کرد: دکتر حسینی زاده هرگز به دنبال امورات شخصی خود نبوده است و از لحاظ علمی و تحقیقاتی و نیز ازنظر فعالیت درعرصه مدیریتی از توان و پتانسیل بالایی برخوردار بوده است.

به گفته این مقام ارشد دانشگاه به جرات اعلام می کنم که اگر این دانشمند جوان رشته هوا فضا کمی فرصت حیات می یافت در آینده ای نه چندان دور به یک چهره بر جسته درعرصه بین الملل  دست می یافت.

وی بیان کرد: سال گذشته در سمینار ماهواره امید مرحوم حسینی زاده با طرح سوالات اساسی تعجب همه متخصصین و کارشناسان را برانگیخت و امروز یادآوری این روزهای پرخاطره و ازدست دادن این چهره ارزشمند جامعه دانشگاهی ضایعه ای دردناک می باشد که پر کردن جای خالی وی بسی دشوار است.

 'جانعلی زاده' از نامگذاری سالن همایش دانشگاه صنعتی بابل به نام مرحوم دکتر سید فرید حسینی زاده خبر داد و اظهارداشت: به پاس قدردانی از خدمات این استاد گرانقدر سالن همایش طبقه سوم دانشگاه صنعتی بابل به نام این دانشمند نامگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم یادبود دکتر حسینی زاده همراه با مداحی و سخنرانی در نمازخانه دانشگاه با صرف ناهار و با حضور خانواده  این مرحوم و دانشگاهیان برگزار شد.

دکتر سید فرید حسینی زاده هفته گذشته برای زیارت بارگاه حضرت امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس بود که در بین راه براثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

پیکر این استاد جوان در روز یکشنبه در دانشگاه صنعتی بابل با حضور جمع زیادی از مردم و دانشگاهیان تشییع  و پس از آن در آرامگاه گله محله بابل به خاک سپرده شد.

92273