تیم تنیس روی میز دانشگاه صنعتی بابل قهرمان مسابقات منطقه 8 کشور شد

۲۰ آذر ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۳۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۳
تیم تنیس روی میز دانشگاه صنعتی بابل قهرمان مسابقات منطقه 8 کشور شد

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: تیم تنیس روی میز دانشگاه صنعتی بابل قهرمان مسابقات منطقه هشت کشور شد.

'علی یعقوبی' امروز طی گفت و گویی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در دو روز متوالی و با حضور شش تیم از جمله دانشگاه مازندران، گیلان، گرگان، ساری، گنبد و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در دانشگاه مازندران برگزار شد.

وی اظهارداشت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بعد از سه مرحله بازی با رقبای خود توانست سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات را ازآن خود کند و دانشگاه مازندران و گرگان نیزبه ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

وی یادآورشد: 'شهریار ایمانی'، 'پژمان محمدی نیا'، 'سجاد ستاری' و 'عباس حسینی امیری' از دانشگاه صنعتی بابل از جمله شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات بودند.

وی همچنین به مسابقات کاراته پسران دانشگاههای منطقه هشت کشوراشاره کرد و بیان داشت: در این دوره از مسابقات نیز دو شرکت کننده از دانشگاه نوشیروانی بابل حضور یافتند که 'احسان رجب پور' با کسب مدال نقره و 'علیرضا غلامی' با بدست آوردن مدال برنز در مجموع در ردیف سوم تیمی جای گرفتند.

به گفته 'یعقوبی' دانشگاه گرگان و مازندران به ترتیب در سکوی دوم و سوم ایستادند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه نوشیروانی بابل همچنین به حضور کاراته کاران دانشجوی دختر در مسابقات منطقه هشت کشور اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه صنعتی بابل با کسب سه مدال، مقام سوم را در این مسابقات بدست آورد.

وی خاطرنشان ساخت: 'بهشید عظیمی' مدال نقره، 'میترای کاویانی' و 'سهیلا حسینی' مدال برنز را از آن خود کردند که در مجموع تیم دانشگاه مازندران، گرگان و دانشگاه نوشیروانی بابل بترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

'یعقوبی' عنوان کرد: به نفرات برتر مسابقات ورزشی منطقه هشت کشور مدال و کاپ قهرمانی اهداء شد.

92273