مراسم روز دانشجو در یک محیطی آرام در دانشگاه صنعتی بابل برگزارشد

۱۶ آذر ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۲۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۸
مراسم روز دانشجو در یک محیطی آرام در دانشگاه صنعتی بابل برگزارشد

به گزارش روابط عمومی،  همزمان با 16 آذرماه مراسم گرامیداشت روز دانشجو در یک محیطی آرام و با استقبال جمع زیادی از دانشجویان و مسئولین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزارشد.

در این مراسم ابتدا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی بابل دانشجویان را به سمت فراگیری علم و دین فراخواند و گفت: سلامت در دین و اجتماع در سایه تعالیم اهل بیت (ع) میسر خواهد شد.

حجة الاسلام 'محمد باقر حسینی' در ادامه یادآورشد: امروز این دانشگاه  برای اولین بار برنامه  گفت و گوی آزاد را در بین دانشجویان برگزار می کند.

به گفته وی  دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که امروز برتارک قله های جهان برافراشته شده است، به خاطر تلاش و کوشش دانشجویان این دانشگاه و عدم توجه به تفکرات منفی دشمن است .

در ادامه همچنین هریک از دبیران انجمن های علمی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران به بیان مشکلات و ارایه راهکارها برای رسیدن به اهداف انجمن ها پرداختند.

آنها اختصاص بودجه کافی به انجمن های علمی و فرهنگی، واگذاری مسئولیت تامین بودجه به دانشکده ها، ، ساماندهی به وضعیت اداری دانشگاه برای تسریع در امور دانشجویان، ایجاد فضای اعتماد در بین دانشجویان از سوی مسئولین،تامین نیازهای فضا برای فعالیت های علمی و پژوهشی، برگزاری مراسم روز دانشجو از سوی دانشجویان، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی کشور با حضور بیشتر انجمن ها و غیره را از دکتر جانعلی زاده رییس دانشگاه و دیگر مسئولین خواستار شدند.

آنها همچنین اعلام کردند: اگر امکانات کافی در اختیار دانشجویان قرار گیرد، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را بیشتر به جهان معرفی خواهیم کرد و براقتدار ایران خواهیم افزود. 


همچنین پخش کلیپ اعم از تدفین شهدای گمنام دانشگاه، دستاوردهای علمی و فرهنگی اعم از مسابقات ماکارونی، ساخت ماشین الکترونیکی تیکا و تسلا، مسابقات رباتیک و نیز انجام نمایش کاراته توسط دانشجویان از دیگر برنامه های این روز 16 آذرماه در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بوده است.

92273