طرح 'دورکاری' تا پایان سال در دانشگاهها اجرایی می شود

۲۷ آذر ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۱۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۷
طرح 'دورکاری' تا پایان سال در دانشگاهها اجرایی می شود

مدیرکل دفتر تحول اداری و بهره وری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  گفت: طرح 'دورکاری' تا پایان سال باید دردانشگاهها اجرایی شود.


'ایمان کفایی مهر' درجلسه معاونت  اداری و مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تصریح کرد: وزارت علوم حدود 40 درصد از کارهای اجرایی این طرح را پیش برده است که از هفته آینده عملیاتی خواهد شد.


وی با اشاره به این که طرح دورکاری نیروهای رسمی و پیمانی را شامل می شود؛ ادامه داد: این طرح طبق آیین نامه اجرایی شامل نیروهای شرکتی و قراردادی نخواهد شد ودر صورت اجرا تصمیم گیری با نظررییس دستگاه می باشد.


وی همچنین ضمن بیان این مطلب که طرح دورکاری شامل حال مدیران نیز نخواهد شد؛ بیان کرد:  اولویت اجرای این طرح با خانم های باردارو مادران دارای فرزند زیر شش سال می باشد.


'کفایی مهر' خاطرنشان ساخت: طرح 'دورکاری' برروی یک پرسنل به صورت آزمایشی در حوزه معاونت اداری و مالی  وزارت علوم در حال انجام است که در دانشگاه صنعتی بابل بهترین شیوه برای تست در حوزه پژوهشی می باشد.


در ادامه همچنین معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی بابل نیز در این جلسه گفت: این طرح  در شهرهای بزرگ با وجود ترافیک سنگین کارایی دارد ولی زیربنای اجرای این طرح در دانشگاه نوشیروانی بابل نیز در دست پیگیری می باشد.


دکتر' سید هاشم رسولی' اظهارداشت: این طرح از حوزه پژوهشی به عنوان پایلوت در دانشگاه آغاز می شود که با هماهنگی معاونت پژوهشی تا پایان سال در دانشگاه اجرایی و در صورت موفقیت به سایر معاونت ها ابلاغ خواهد شد.

 92273