معاون اداری و مالی: اداره پشتیبانی قلب تپنده دانشگاه است

۳۰ آبان ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۵۰۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۶
معاون اداری و مالی: اداره پشتیبانی قلب تپنده دانشگاه است

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: حوزه پشتیبانی قلب تپنده دانشگاه محسوب می شود که در حقیقت جریان خون رسانی به همه واحدها را برعهده دارد.

دکتر 'سید هاشم رسولی' در جلسه تودیع و معارفه رییس اداره پشتتیبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تصریح کرد: دانشگاهها برای پیشبرد اهداف خودشان در حوزه های مختلف اعم از پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی و غیره نیازمند حمایت های مالی و اداری می باشند.

به گفته وی تلاش به خاطر برگزاری دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای سر اسر کشور در دانشگاه صنعتی بابل در تابستان سالجاری، تعمیر و تجهیز آزمایشگاهها، محوطه سازی، تجهیز سالن تربیت بدنی و  در نهایت تامین و تجهیز در همه حوزه های دانشگاه از مهمترین اقدام اداره پشتیبانی از ابتدای سالجاری تاکنون بوده است.

وی عدم حمایت به موقع اداره پشتیبانی را مانع پیشرفت دانشگاه خواند و بیان کرد: تمام سعی و تلاش معاونت اداری و مالی دانشگاه صنعتی بابل از ابتدای سالجاری تاکنون با توجه به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر سال همت مضاعف، تلاش مضاعف خدمت رسانی به موقع به همه دانشکده ها و  معاونت ها می باشد.

معاون اداری و مالی دانشگاه نوشیروانی بابل در ادامه از موسوی رییس سابق اداره پشتیبانی دانشگاه به عنوان فردی توانمند و لایق یاد کرد و خاطرنشان ساخت:امیدواریم  باباعلیزاده رییس جدید اداره پشتیبانی بتواند در حوزه مسئولیت خود موفق بوده و با جدیت زیاد در راه خدمت رسانی به دانشگاه گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی، در خاتمه طی حکمی از سوی دکتر رسولی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی بابل 'هادی باباعلیزاده' به سمت رییس اداره پشتیبانی دانشگاه منصوب و از زحمات 'سید محمد موسوی' قدردانی شد.
92273