دومین همایش ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران برگزار می شود

۲۹ آبان ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۴۹۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۷
دومین همایش ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران برگزار می شود

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: دومین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران در این دانشگاه برگزار می شود .

'غلامرضا ضابط پور' طی گفت و گویی تصریح کرد: این جشنواره در راستای تقویت و اعتلای فرهنگ مباحث دینی و قرآنی در تمام دانشگاههای کشور با حضور دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی منبع کتاب برای مطالعه و پاسخ به سوال دانشجویان را کتاب' منشور عقاید امامیه' تالیف حضرت آیت الله العظمی جعفر سبحانی  عنوان کرد.

به گفته وی این جشنواره با همکاری جهاد دانشگاهی در تاریخ 18 آذرماه جاری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل همزمان با سراسر دانشگاههای کشور برگزار می شود.

وی خاطرنشان ساخت: کمک هزینه سفر به عمره مفرده، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه مشهد مقدس و ارایه بن کتاب از جمله جوایز ویژه این دوره از جشنواره می باشد.

'ضابط پور' مهلت ثبت نام دانشجویان برای شرکت در دومین جشنوراه ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران را تا تاریخ 10 آذرماه سالجاری عنوان کرد و بیان داشت: کلیه دانشجویان علاقمند برای ثبت نام و تهیه کتاب ' منشور عقاید امامیه' به معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل واقع در ساختمان مرکز رشد دانشگاه مراجعه کنند.

92273