پیشرفت صنعت در سایه تعامل با دانشگاهها محقق خواهد شد

۲۳ آبان ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۴۹۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۵
پیشرفت صنعت در سایه تعامل با دانشگاهها محقق خواهد شد

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه صنعت بدون ارتباط  با دانشگاه و انجام پروژه های تحقیقاتی با چالش مواجه خواهد شد؛ گفت: رشد و پیشرفت صنعت در سایه تعامل با دانشگاهها  محقق خواهد شد.

دکتر 'بهرام عزیزالله گنجی' طی گفت و گویی بیان داشت: امروزه رویکرد دانشگاههای کشور به سمت انجام فعالیت های علمی و کاربردی است تا بتواند صنعت کشور را تغذیه کند و صنعت برای انجام تولیدات بهینه و بازار اقتصادی مناسب نیاز شدید به دانشگاهها دارد.

طراح کوچکترین میکروفن جهان اظهارداشت: سومین جشنواره بین المللی فناوری نانو در تهران فرصت مناسبی برای ارایه محصولات صنعتی ومعرفی پتانسیل و توانمندی های کشور به خصوص دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بوده است.

به گفته وی برای اجرای پروژه های مختلف با استفاده از فناوری میکرونانو و پرورش دانشجو در این زمینه، نیاز به حمایت مالی جهت تهیه امکانات و تجهیزات لازم می باشد.

وی کسب رتبه نخست غرفه فناوری نانو در سومین جشنواره بین المللی فناوری نانو را به رییس دانشگاه صنعتی بابل، معاون پژوهشی ، مدیر پژوهشکده فناوری نانو، مدیر روابط بین الملل، رییس دانشکده برق و نیز به همه اعضای هیات علمی و پرسنل دانشگاه تبریک گفت.

'عزیزالله گنجی' همچنین از دکتر'جانعلی زاده'رییس دانشگاه نوشیروانی بابل  به خاطر رویکرد علمی و کاربردی جهت توسعه طرح کوچکترین میکروفن جهان که در فاز اول مبلغ یک میلیاردریال اختصاص داد، قدرانی کرد.

92273