حضور مقتدرانه احمدي نژاد در لبنان نمادي از قدرت و جايگاه ايران اسلامي در جهان است

۲۵ مهر ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۴۶۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۱
حضور مقتدرانه احمدي نژاد در لبنان نمادي از قدرت و جايگاه ايران اسلامي در جهان است

رییس دانشگاه صنعتی بابل گفت: حضور مقتدرانه دكتر احمدي نژاد در لبنان و استقبال با شكوه مردم این کشور  نمادي از قدرت و جايگاه ايران اسلامي در جهان را به نمایش گذاشت.

دکتر 'عسکر جانعلی زاده' طی گفت و گویی اظهارداشت: اين سفر پيام شفافي براي جهانيان داشت كه مردم ايران در كنار مردم لبنان و در يك جبهه براي مقابله با استكبار جهاني با وحدت و هماهنگي حضور دارند.

به گفته وی استقبال گسترده و كم نظير مردم، مسوولان و گروههاي سياسي لبنان از دكتر احمدي نژاد مايه افتخار و مباهات نظام اسلامي ايران است.

وی هدف از اين سفر را تحكيم روابط ميان دو كشور اسلامي و تقويت بلوك مقاومت در منطقه و همچنين ناكام گذاشتن طرح هاي دشمن در مديريت جهاني خواند و ادامه داد: ديدارها و گفت و گوهاي رييس جمهوري اسلامي ايران با مقام هاي لبناني نه تنها انزواي غرب در منطقه را به دنبال داشت، بلكه موجب تحكيم روابط مسلمانان منطقه با يكديگر و اتحاد آنان در برابر دشمن صهيونيستي شد.

وی یادآورشد: اين استقبال كم نظير نشان داد که  انقلاب اسلامي به اهداف عاليه صدور خود دست يافته است.

'جانعلی زاده' خاطرنشان ساخت: گروههاي شيعه، ‌سني و مسيحي در اين سفر در ديدار با دكتراحمدي نژاد، دريافتند كه ايران بزرگترين حامي لبنان و مسلمانان جهان و اديان و فرقه هاي الهي ديگراست.

92273