سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نوشیروانی بابل منصوب شد

۲۵ مهر ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۴۶۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۹
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نوشیروانی بابل منصوب شد

به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی  رییس دانشگاه صنعتی بابل، 'غلامرضا ضابط پور' به عنوان  سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.

در این حکم ابلاغی از سوی دکتر جانعلی زاده آمده است: نظر به تعهدات ، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در امور فرهنگی و مسائل اجتماعی و به استناد نامه ارسالی از سوی مقام عالی وزارت، به موجب این ابلاغ  به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب می شوید.

در ادامه این حکم بیان شد: امید است با استعانت از خداوند متعال و با درایت، توان علمی و تجربی خود و بهره گیری از همفکری و همیاری کارکنان آن معاونت در توسعه و تعمیق فرهنگ و ارزش های اسلامی و فعالیت های اجتماعی در میان اقشار دانشگاهی در راستای سیاست های فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق و موید باشید.


'غلامرضا ضابط پور' عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دانشجوی مقطع دکتری در رشته علوم سیاسی می باشد که قبل از این به عنوان سرپرست مدیریت امور فرهنگی این دانشگاه بوده است.

به گزارش روابط عمومی، طی مصوبه ای از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معاونت دانشجویی و فرهنگی به دو معاونت جداگانه در دانشگاهها مشغول به فعالیت شدند.

92273