هتك حرمت به قرآن بيانگر هراس غرب از مسلمانان است

۲۵ شهریور ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۴۲۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۵
هتك حرمت به قرآن بيانگر هراس غرب از مسلمانان است

رئيس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: هتك حرمت قرآن كريم بيانگر هراس روزافزون غرب از قدرت مسلمانان جهان است.


دکتر 'عسكر جانعلي‌زاده' در حاشيه برگزاري تجمع اعتراض آميز مردم بابل نسبت به هتك حرمت قرآن كريم در آستانه امامزاده قاسم (ع) اين شهر طی گفت و گویی  اظهار داشت: به منظور اعلام انزجار به حرمت شكني صهيونيست‌هاي مسيحي نسبت به كتاب مقدس قرآن كريم اساتيد و كاركنان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل همانند ساير اقشار مردم شهرستان در تجمع اعتراض آميز در آستانه امامزاده قاسم (ع) بابل تنفر و انزجار خود را از قدرت‌هاي شكست خورده صهيونيزم اعلام كردند.

وي بيان داشت: قرآن كريم به اعتراف تمامي دانشمندان منصف جهان كتابي است كه مردم را به ايمان، تقوا، پرهيزكاري، عبادت، برادري، صلح، گفتگو، اخلاق نيكو، حمايت از فقرا و ايتام و محرومان، علم آموزي، توسعه، پيشرفت و مبارزه با فساد دعوت مي‌كند و اينها همه دستورات مشترك تمامي اديان الهي هستند.

 
رئيس دانشگاه صنعتي بابل خاطرنشان كرد: بنابراين آتش زدن قرآن به مثابه آتش زدن تمامي اديان الهي است و از نظر ما اهانت به هر دين، فرهنگ و سنت الهي، اقدامي بسيار نابخردانه، جاهلانه و متعصبانه است.


جانعلي‌زاده خاطرنشان كرد: اين اقدامات وحشيانه بيش از آنكه بتواند براي جلوه‌گري اسلام عزيز مانعي باشد، حاكي از هراس روزافزون شيطان بزرگ و عناصر جاهليت مدرن از اقبال گسترده بشريت امروز و به مستضعفان جهان به اسلام ناب محمدي(ص) است و شگفت‌انگيزتر آنكه اين رخداد با حمايت مستقيم و تبليغات رسانه‌اي سنگين كاخ سفيد و نظام مدعي آزادي عقيده و انديشه صورت مي‌گيرد.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود: دانشگاهيان با شركت در اين تجمع اعتراض آميز بارديگر براين واقعيت مهم صحه مي‌گذارند كه آنچه مسلمانان را در برابر جنگ سخت و نرم دشمن، محافظت مي‌كند، وحدت دولت‌ها و ملت‌هاي مسلمان است و تنها در اين صورت است كه مستكبران عالم چاره‌اي جز عقب نشيني در برابر حق و فضيلت نخواهند

92273