آزادگان سرمایه های عظیم معنوی برای نسل جوان هستند

۲۶ مرداد ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۳۹۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۲
آزادگان سرمایه های عظیم معنوی برای نسل جوان هستند

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: آزادگان سرمایه های عظیم معنوی برای جامعه به خصوص نسل جوان هستند.


دکتر 'عسکر جانعلی زاده' طی گفت و گویی ضمن گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تصریح کرد: اين روز يكي از خاطره‌انگيز‌ترين روزهاي تاريخ انقلاب اسلامي است كه شاهد حضور و آزادي مرداني بود كه در راه عهد و پيماني كه با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزيدند.
 
وی ادامه داد: آزادگان با تحمل مشقت ها توانستند تقوا و مردانگي خود را مضاعف نمايند تا در بازگشت به ايران اسلامي در صحنه‌هاي مختلف اجتماعي، سرمشق و نمونه‌اي براي صلابت و استقامت مردان و زنان ايران اسلامي باشند.


وی از تهاجم نرم دشمنان با رنگ بوي جديد در راستاي ضربه زدن به انقلاب و آرمان‌هاي مقدس ايثارگران و شهيدان ياد كرد و اظهار داشت: نبايد روزنه اميد به دشمن داده شود چرا كه دشمن از هر فرصتي به نفع خود استفاده مي‌كند.

به گفته وی استمرار و تداوم حيات مقتدرانه انقلاب شكوهمند اسلامي مرهون صبر، پايداري و مقاومت اين افراد در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

'جانعلی زاده' با اشاره به اینکه آزادگان نماد افتخار و پايداري جامعه هستند؛ خاطرنشان ساخت: ملت ما از اين گنجينه پربار خواهد توانست همچون ذخيره اي فرهنگي براي تقويت ايمان ، مقاومت و اميد براي نسلهاي آينده بهره گيرد.

وی بیان کرد: آزادگان با روشنگري و خنثي سازي توطئه‌هاي دشمنان انقلاب و حركت‌هاي مدبرانه و با اطاعت از ولايت فقيه مانع شكاف در بين نسل جوان و رزمندگان اسلام مي‌شوند.