بستر لازم برای برگزاری المپیاد ورزشی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مهیا است

۲۸ تیر ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۳۶۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۳
بستر لازم برای برگزاری المپیاد ورزشی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مهیا است


رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اعلام کرد: بسترهای لازم برای برگزاری دهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان سراسر کشور دراین دانشگاه مهیا است.


دکتر 'عسکر جانعلی زاده' در جلسه برگزاری دهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهارداشت: این دانشگاه از مدت ها قبل به طور شبانه روزی به تجهیز و نوسازی سالن ورزشی تربیت بدنی دانشگاه  و دیگر امکانات موجود برای سهولت در برگزاری این المپیاد پرداخته است.


سرپرست عالی المپیاد با بیان اینکه کلیه امکانات تاسیساتی برای آب، برق، گاز وغیره در دانشگاه فراهم می باشد،همکاری همه دستگاههای متولی در هر چه بهتر برگزاری این دوره از مسابقات را خواستار شد.


وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش گفت: ورزش و فعاليت فيزيکي در سلامت روان و پیشرفت های علمی دانشجویان بسیار مؤثر است و باید انرژی دانشجویان را به سمتی سوق دهیم که به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.


 دکتر 'حسن امینی راد' معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه و دبيراین المپياد نیز گفت: زمینه لازم برای اسکان دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور برای شرکت در دهمین دوره از مسابقات ورزشی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مهیا می باشد.


درادامه مشاوررییس دانشگاه در امورتربیت بدنی و فوق برنامه با انتقال تجربیات به چگونگی برگزاری المپیاد های ورزشی در سالهای گذشته اشاره کرد وبه بررسی نقاط ضعف و قوت مسابقات ورزشی پرداخت.

 
'محمد تقی رمضان نژاد 'برای هرچه بهتر برگزاری این دوره از مسابقات راهکارهای مناسبی را ارایه داده است.


همچنین دبیرکل اجرایی المپیاد نیز در این جلسه گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل میزبان ورزش  در رشته بدمینتون با حضور بیش از 160 دانشجوی پسر از سراسر کشور می باشد.


'علی یعقوبی' خاطرنشان ساخت: دانشجویان در 16 تیم از چهارم لغایت یازدهم مردادماه جاری به رقابت خواهند پرداخت.


مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بیان کرد: کمیته پذیرش، کمیته فنی و انجمن های ورزشی،کمیته انضباطی،کمیته انتشارات و امور بولتن،کمیته فوق برنامه و امور سیاحتی،کمیته روابط عمومی و رسانه، کمیته سمعی و بصری، کمیته امور نقلیه و ترابری،کمیته اسکان و امورخوابگاه،کمیته بهداشت و اموردرمان، کمیته تغذیه و امور سلف سرویس، کمیته استقبال و تشریفات،کمیته تجهیز سالن ها،کمیته رابطین اماکن ورزشی و کمیته برنامه ریزی سالن در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تشکیل شد.