دو عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به درجه دانشیاری ارتقاء یافتند

۲۷ تیر ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۳۵۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۰
دو عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به درجه دانشیاری ارتقاء یافتند

به گزارش روابط عمومی، دکتر 'عبدالرضا شیخ الاسلامی' و دکتر'حسین میارنعیمی' از اعضای هیات علمی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به درجه دانشیاری ارتقاء یافتند.


'عبدالرضا شیخ الاسلامی'متولد 1335دارای مدرک دکتری برق-قدرت از دانشگاه استراثکلاید انگلستان است که استادیار دانشکده فنی دانشگاه مازندران و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه مازندران و ریاست دانشگاه مازندران به مدت هفت سال از جمله سوابق وی محسوب می شود.

وی همچنین سرپرستی پروژه های کارشناسی ارشد اعم از پیش بینی میان مدت بار در شبکه برق مازندران با استفاده از شبکه عصبی- بررسی آنالیز کامپیوتری، طراحی فیلتر اکتیو، برای یکسوکننده های سه فاز جهت حذف هارمونیک ها –تحلیل توان الکترونیکی در محیط های غیر سینوسی جهت کنترل جبرانسازهای کیفیت توان و غیره را برعهده داشتند.


 دانشیاردانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل همچنین تاکنون بیش از 50 مقاله علمی در ژورنال های داخلی وخارجی چاپ ودر کنفرانس های داخلی و خارجی ارایه داده است.

وی همچنین ترجمه و تالیف دو کتاب کیفیت توان الکتریکی را نیز برعهده داشته است.


آشکار سازی محل خطا در خطوط ،اثرات نامطلوب نصب خازن بر کیفیت توان شبکه و روش های کاهش آن، استفاده از مولفه های اکتیو و راکتیو جریان جهت کنترل منابع تولید پراکنده، ارایه الگوریتم جدید جبران سازی و اصلاح کمبود و بیشبود ولتاژ وغیره از جمله مقالات علمی وی بوده است.


همچنین 'حسین میار نعمیی'متولد 1351 دارای دکتری برق از دانشگاه علم و صنعت ایران، می باشد که تاکنون بیش از 50 مقاله در کنفرانس های مختلف ارایه و 15 مقاله علمی در ژورنال های داخلی و خارجی به چاپ رسانده است.


رییس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل همچنین معاون آموزشی دانشکده برق این دانشگاه را نیز در سوابق خود دارد.

دانشیار دانشگاه صنتعی نوشیروانی بابل در زمینه پژوهشی مدارهای میکروالکترونیک و فرکانس بالا فعاليت نموده و سرپرستی تعداد 15 نفر از فارغ التحصيلان دوره كارشناسي ارشد را به عهده داشته اند ايشان همچنين  سرپرستي دو پایان نامه دکتری را به عهده دارند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز ضمن تبریک به این دو استاد عزیز، برای همه اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آرزوی موفقیت می کند.