مدیریت یکپارچه نیروهای ارزشی در سطح مازندران مورد تاکید قرار گرفت

۲۱ تیر ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۳۵۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۲
مدیریت یکپارچه نیروهای ارزشی در سطح مازندران مورد تاکید قرار گرفت

معاون اداری مالی ومدیریت منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواستار مدیریت یکپارچه نیروهای ارزشی در سطح استان مازندران شد.

دکتر 'علی اکبرمتکان' در همایش مسئولین بسیج و روسای دانشگاههای استان مازندران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران باید از خدمات نیروهای ارزشی و اصولگرا در جامعه بهره مند شود؛ اظهارداشت:دکتر احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان برای نیروهای ارزشی سرمایه گذاری کرد.

درادامه همچنین رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: همه هم و غم دشمنان، نابودی نظام است و تلاش و ترفندهای بدخواهان نظام نقش نیروهای ارزشی و اصولگرا را بیشتر نشان می دهد.

دکتر 'عسکر جانعلی زاده' با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهارداشت:وحدت رویه،همدلی و تعامل بین نیروهای ارزشی جامعه یکی از راههای مهم برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

به گفته وی دشمنان بعد از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی، در اولین قدم جنگ سخت را برملت ایران تحمیل کرد واگر حضور نیروهای بسیجی ورزمنده نبود، امروز به راحتی کسی قادر به فعالیت های علمی در کشور نبود.

وی با اشاره به اینکه دشمن و نیروی استکبارهیچ گاه از ترفندهای خود  دست برنخواهند داشت؛ ادامه داد:  دشمنان نظام ادامه مسیر خود را به جایی کشاندند که رهبرمعظم انقلاب بارها به جنگ نرم و ترفندهای دشمنان اشاره کردند که این مهم هوشیاری ملت  ایران را در هر سنگری می طلبد. 

به گفته رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل باید به مدرن  ترین و بهترین  سلاح روزدنیا مجهز شویم و اعضای هیات علمی با تولید علم،جنبش نرم افزاری ودرنوردیدن مرزهای دانش خودباوری علمی ایران اسلامی را برای جهانیان به ارمغان آورند.

'جانعلی زاده' با بیان اینکه رویکرد دانشگاه براساس تحقیقات کاربردی می باشد؛ تصریح کرد: اگر دانشجویان برروی تحقیقات کاربردی متمرکزشوند تا پایان برنامه پنجم توسعه به شاخص های علمی خوبی در کشور دست خواهیم یافت.