الگوها و ارزش های اسلامی باید در جامعه حفظ شود

۲۱ تیر ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۳۴۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۸
الگوها و ارزش های اسلامی باید در جامعه حفظ شود

فرمانده ناحیه سپاه بابل با بیان اینکه بسیج جزو ارزش های مهم انقلاب محسوب می شود؛ گفت: الگوها وا رزش های اسلامی باید در جامعه حفظ شود.

سرهنگ 'علیرضا مرادی' در جمع  فرماندها ن بسیج ادارات بابل در دانشگاه صنعتی نوشیروانی این شهرستان اظهارداشت: امروز جنگ نرم یکی از تهدید های دشمنان برای نابودی این نظام به شمار می آید و برای مقابله با این ترفند بیگانگان و پیشبرد انقلاب با تفکر سال های 59-60 پیش برویم.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه انقلاب بر ارزش های دین، آرمان های انقلاب و راه شهدا حفظ شده است؛ تصریح کرد: باید در جامعه و به خصوص دانشگاهها الگوهای خوبی ارایه دهیم .

به گفته وی امروز برپایه همین  انقلاب،  کشور به جایگاهی دست یافته است که در مسایل هسته ای پای دشمنان و مخالفان نظام را به پای مذاکره می کشاند .

مرادی ضمن بیان این مطلب که  رهبر معظم انقلاب بارها موضوع جنگ نرم را از سوی دشمنان در کشور مطرح کرده است ؛یادآورشد: بعداز جنگ سخت در جبهه ها و شهادت در راه خدا،امروز شهدای ما مجروحین فرهنگی هستندو در راه مقابله بااین ترفند ها بسیجیان ادارات نقش مهمی را می توانند ،داشته باشند.

در ادامه همچنین رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: تعامل با بسیجیان یکی از راهبردهای اساسی در دانشگاهها می باشد.

دکتر 'عسکر جانعلی زاده' با بیان اینکه در بدترین شرایط شما بسیجیان هستید که می توانید از مملکت اسلامی ما دفاع کنید؛ اظهارداشت:وحدت کلمه یکی از رموز موفقیت در جامعه محسوب می شود که باید حفظ شود.

وی با اشاره به این موضوع که دشمن در صدد ایجاد تفرقه بین بسیجیان است؛اظهارداشت: اگر در میان بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارمندان اتحاد وجود داشته باشد هیچ نیرویی نمی تواند نظام ما را از پای در آورد.

'جانعلی زاده' خاطرنشان ساخت: باید به سلاح  علم و دانش برای مقابله با جنگ نرم دشمنان مجهز شویم  تا در مقابل ترفندهای مختلف بیگانگان، کشور خود را از خطرات حفظ کنیم.