دیدار با رهبری یک افتخار است

۳۱ خرداد ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۳۳۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۹
دیدار با رهبری یک افتخار است

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دیدار با مقام معظم رهبری را یک افتخار بزرگ خواند و گفت: برگزاری جلسات سالانه  با اساتید دانشگاهها نشان از اهتمام ویژه رهبر معظم انقلاب به این قشر جامعه دارد.


دکتر'عسکر جانعلی زاده' طی گفت و گویی با بیان اینکه دانشگاه اسلامی و تمدن سازاز وظایف بسیج اساتید دانشگاه ها است؛ یادآورشد: مقابله با جنگ نرم دردانشگاههای جدی از خواسته های رهبر معظم انقلاب است که باید به آن پایبند بود.


وی کلیدی ترین عامل دستیابی به اقتدار ملی را تولید دانش و جهش علمی برشمرد و اظهارداشت: نواندیشی و نوآوری علمی در تمام رشته ها، یکی از وظایف مهم دانشگاه ها است.
 
وی همچنین ضمن بیان این مطلب که ملت ايران به خصوص دانشگاهیان در برابر ترفندهاي دشمنان در جنگ نرم استوار ايستاده‌اند؛تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری در مقابله با جنگ نرم دشمنان در دانشگاهها مورد تاکید جدی می باشد وبسیج اساتید با تولید علم وتحقیقات کاربردی در دانشگاهها نقش مهمی در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایفاء می کنند.


مسئول پژوهش بسیج اساتید استان مازندران خاطرنشان ساخت: سرمايه گذاري بيشتر در فناوري، توجه جدي به جايگاه استادان و استاد محوري و زير ساخت هاي پژوهشي و آزمايشگاهي برای خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان دردانشگاهها باید مورد توجه قرار گیرد .


در ادامه مسئول کمیته فرهنگی کاروان بسیج اساتید دانشگاههای مازندران با عنوان 'دیدار با رهبری'گفت: مسئولیت کمیته فرهنگی این کاروان به عهده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل واگذار شده است.


دکتر 'رحمت عباس تبار' طی گفت و گویی اظهارداشت: تهیه طومار محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم اشغال گر قدس و حمله به کاروان صلح آزادی در غزه، محکومیت بیانیه چهارم شورای امنیت سازمان ملل علیه برنامه های صلح آمیز هسته ای ایران،تهیه بیانیه ای در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در 14خرداد ماه در حرم مطهر حضرت امام راحل را مسئول کمیته فرهنگی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برعهده دارد.


وی یادآورشد: مقرر گردید مسئولین روابط عمومی دانشگاهها انعکاس و پوشش خبری (تهیه عکس،مصاحبه و غیره) این سفر را برعهده گیرند و در اختیار مسئول کمیته فرهنگی جهت تهیه و چاپ کتاب و سی دی قرار دهند.


مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهارداشت:همچنین مقرر شدتعداد 220چفیه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل و نیز تعداد 220عدد کیف برای  اساتید دردیدار با مقام معظم رهبری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری تهیه شود.