خدمت صادقانه باید سرلوحه کار همه نیروها در دانشگاه نوشیروانی بابل قرار گیرد

۲۱ خرداد ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۳۳۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۵
خدمت صادقانه باید سرلوحه کار همه نیروها در دانشگاه نوشیروانی بابل قرار گیرد


رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل عنوان کرد:
خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید سرلوحه کار همه نیروها در دانشگاه  قرارگیرد.

دکتر 'عسکر جانعلی زاده' در مراسم قرائت سوگندنامه و امضای منشور اخلاقی و اداری 15 تن از نیروهای جدید استخدامی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهارداشت: همه نیروها باید در پست خود احساس مسئولیت کنند وامانتداری را برای حفظ نظام مدنظر داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه همه ما در مقابل خون شهدا مسئولیت سنگینی داریم؛ تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف یکی از موضوعاتی است که از تمامی نیروها در دانشگاه انتظار می رود که به آن عمل کنند.

وی با بیان اینکه باید الگوی مناسبی برای دانشجویان باشید؛ افزود : نیروهای دانشگاه در دفاع از جنگ نرم بسیار تاثیرگذار هستند.

در ادامه همچینن مدیر حراست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، روابط اجتماعی سالم در داخل و خارج از دانشگاه را از همه پرسنل خواستار شد وعنوان کرد: خدمت صادقانه درروند کار بسیار موثراست .

'رضا علی قربانی' تصریح کرد: هرساله توانمندی نیروهای دانشگاه با بررسی پرونده ها ی آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد ، بنابراین باید خدمتگذاری بیشتری را مد نظر قرار دهید .

در ادامه مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با ذکر یاد و خاطره مرحوم نوشیروانی که با خدمت صادقانه این دانشگاه را بنا نهاد؛ گفت: همواره میان همکاران قدیمی دانشگاه صفا و صمیمیت حاکم است و سعی کنیم که این فضای سالم را حفظ کنیم.

'جعفر آقایی' یادآورشد: امیدورایم همچنان این صمیمیت با حضور همکاران  جدید در این دانشگاه، حفظ شود.

به گزارش روابط عمومی، در خاتمه مراسم همه نیروهای جدید یک جلد کتاب مقدس قرآن را به عنوان هدیه از سوی دکتر جانعلی زاده رییس دانشگاه دریافت کردند.