کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگه سهام تعاونی مسکن را دریافت کنند

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۳۰۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۲
کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگه سهام تعاونی مسکن را دریافت کنند

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان و اساتید 'وحدت' دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اعلام کرد: متقاضیان شرکت کننده در تعاونی مسکن برای دریافت برگه سهام تعاونی مسکن اقدام کنند.


'مجید طاهرنژاد' طی گفت و گویی با بیان اینکه متقاضیان در زمان ثبت نام مبلغ 500 هزارریال به شماره حساب تعاونی مسکن واریز کرده اند؛ یادآورشد: متقاضیان باید برای دریافت برگه سهام تعاونی مسکن با پرداخت ملبغ یک میلیون ریال به شماره حساب 2/324بانک توسعه تعاون شعبه طالقانی بابل واریز نمایند.


وی ادامه داد: متقاضیان با تحویل فیش واریزی از یکم خرداد ماه آینده برای دریافت برگه سهام تعاونی مسکن به مدیر عامل این شرکت در داخل دانشگاه صنعتی بابل مراجعه کنند.

وی خاطرنشان ساخت: تعاونی مسکن دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در روز 18 اردیبهشت ماه جاری در اداره ثبت و اسناد شهرستان بابل به شماره 5681 با موضوع تهیه زمین و ساخت مسکن برای اعضای هیات علمی و کارکنان با کسب مجوز از مراجع ذی صلاح به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 162 نفر در این تعاونی عضویت دارند و همه کارکنان دانشگاه اعم از نیروهای استخدامی، قراردادی، شرکتی فاقد مسکن می توانند در این تعاونی عضو شوند.

وی خاطرنشان ساخت: افرادی که ازتسهیلات بانک مسکن  استفاده نکرده اند، می توانند از وام 200میلیون ریالی مسکن و شهرسازی از سوی تعاونی مسکن دانشگاه استفاده کنند.